کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کشف بیش از ۶۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر

15 تير 1402 ساعت 16:26

کارکنان پرتلاش پلیس فرودگاه‌های کشور موفق شدند بیش از ۶۵۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر را در بازه زمانی ۳ ماهه نخست سال جاری کشف کنند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محسن عقیلی ضمن اعلام آمادگی حداکثری پلیس فرودگاه‌ها برای تامین نظم و امنیت حوزه استحفاظی به تشریح فعالیت‌های ۳ ماهه اول این پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ پرداخت.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به افزایش ۱۴ درصدی کشفیات مواد مخدر در ۳ ماه اول سال ۱۴۰۲ گفت: در این بازه زمانی، همکاران ما موفق به کشف ۶۵۹ کیلو و ۵۸۰ گرم انواع مواد مخدر در جاسازی‌های مختلف شدند.

سردار عقیلی تعداد افراد دستگیر شده در ارتباط با قاچاق مواد مخدر را ۳ هزار و ۵۴۷ نفر اعلام و تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای ادامه رسیدگی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با اشاره به بهره گیری از روش‌های تخصصی و تجهیزات نوین کمک بازرسی گفت: خوشبختانه این پلیس در زمینه کشف مواد مخدر توفیقات بسیار خوبی به واسطه بهره گیری از دانش و اطلاعات روز به‌دست آورده است.

سردار عقیلی در پایان با توصیه به مسافران هوایی مبنی بر رعایت قوانین گفت: مسافران از جابه‌جایی بسته‌های افراد ناشناس به صورت امانت خودداری و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی به پلیس فرودگاه در سراسر کشور اطلاع رسانی کنند.


کد مطلب: 842891

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/842891/کشف-بیش-۶۵۰-کیلوگرم-انواع-مواد-مخدر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com