کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چه کسی صفحه مهناز افشار را خریده؟ +فیلم

24 مهر 1401 ساعت 10:40

معمارصادقی از طرفداران تحریم‌های سخت علیه مردم ایران است. او در سخنرانی چندسال قبل خود از دولت امریکا میخواهد حمله نظامی علیه مردم ایران را آغاز کند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از مشرق، مهناز افشار پس از تحقیر توسط عوامل ضدانقلاب در شهر دوسلدورف تلاش می‌کند که  موقعیت خود را در میان مخالفان جمهوری اسلامی و رسانه‌های خارجی ترمیم کند. چندیست رقابتی در میان هنرمندان داخلی و خارجی شدت گرفته تا  گذشته خود را که در محافل برانداز خارج از کشور برچسب همکاری با حاکمیت بر آن الصاق شده را به زعم خودشان تطهیر کنند.



با توجه به رویکردهای سال‌های اخیر افشار  و تحلیل روانشناسی تحرکاتش، وی احساس می‌کند در این رقابت از چهره‌هایی نظیر احسان کرمی که به شبکه‌های انگلیسی زبان مصاحبه می‌کند عقب افتاده است.


افشار در تازه‌ترین اقدام در توییتر خود نوشت: دلم میخواد جز توییت کردن و پست کردن و گفتن از نگرانی و خشم از اینروزها، برای مردم داخل ایران کاری انجام بدم. صفحه اینستاگرامم رو با ۱۶ میلیون همراه، تو این مدت به کسی که در خط مردم و عدالت قدم برمیداره بسپارم؟ اگر کمک میکنه بگید و پیشنهاد کنید به چه کسی.


 
پست انتشار توییتر نخست به فاصله زمان کوتاهی خبر از اجاره رفتن صفحات مجازی افشار دارد و او در این رابطه نوشت: بنابر علاقه‌ای که داشتم و پیشهادی که دادم که صفحه اینستاگرامم، بیش از پیش در خدمت انعکاس صدای مردم قرار بگیرد، پس از مشورت با دوستان معتمد و متخصص، از امروز در استوری اینستاگرامم مطالب آموزشکده توانا منتشر خواهد شد.

 چه‌کسی صفحه مهناز افشار را خریده است؟  
افشار بنا به نقل در توییتر خودش اظهار داشت که از میان درخواست صفحه‌اش را به پروژه توانا با مدیریت مریم‌معمار صادقی اهدا (معامله) می‌کند.

  مریم معمار صادقی کیست؟
مریم صادقی مادرخوانده سیاسی فعالیت‌های مصی‌ علینژاد در خارج از کشور است. در واقع او زمینه‌ای در خارج از کشور فراهم کرد تا علینژاد و بسیاری از پروژه‌بگیران همکاری بی‌واسطه‌ای با نهادهای امنیتی انگلیسی  و آمریکا داشته باشند.
رشت توییت زیر که یک افشاگری بی سابقه درباره مدیر شبکه برانداز تواناست وی را به خوبی معرفی می‌کند.

 









 



 


در دوران گسترش شدید کرونا، او که از وابستگان لابی یهود در امریکاست نامه‌ای را امضا می‌کند و از دولت امریکا می‌خواهد به بهانه کرونا تحریم‌های دارویی علیه ایران را رها نکنند.
 
دانلود فیلم
 
 معمارصادقی از طرفداران تحریم‌های سخت علیه مردم ایران است.  او در سخنرانی چندسال قبل خود از دولت امریکا میخواهد حمله نظامی علیه مردم ایران را آغاز کند:  «جنگ باعث شروع زندگی بهتر برای مردم  میشود» 


کد مطلب: 815598

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/815598/کسی-صفحه-مهناز-افشار-خریده-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com