کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سابقه سیاه ترانه علیدوستی چیست؟

فارس , 10 خرداد 1401 ساعت 9:56

همین خانم علیدوستی برای پروژه شهرزادی که در پس خود مساله «محمد امامی» را داشت و فساد کلان بانکی و دست‌درازی به صندوق ذخیره فرهنگیان، ماهانه ۳۵۰ میلیون تومان (با توجه به ارزش پول آن زمان) می‌گرفت.


به گزارش جهان نیوز، در همین جشنواره کن از علیدوستی درباره همکاری با سریال شهرزاد پرسیده شد و ایشان در جواب گفت که اطلاعی از پول‌های کثیف تهیه کننده آن نداشته است. در حالی که اسناد و اخبار به جا مانده از آن روزها پرده از این دورغ بزرگ بر می‌دارد.

ترانه علیدوستی آبان ۹۵ بعد از بازداشت محمد امامی نوشت: فصل دوم ”شهرزاد” یک ماه است در حال فیلمبرداریست، اسمش هم ”شهرزاد۲» است، هر خبری هم شد خودمان در اختیارتان می‌گذاریم، نگران نباشید و به شایعات توجه نکنید. عکس هم بی معنی و تزئینی و اتفاقی و فاقد پیام دیگریست. خبرگزاری‌ها چاره‌ای جز خلاقیت ندارند چون همانطور که می‌دانید سوژه خبر در این مملکت خیلی کم است. به اینها می‌گوییم رسانه‌های مجبور.»

همین خانم علیدوستی برای پروژه شهرزادی که در پس خود مساله «محمد امامی» را داشت و فساد کلان بانکی و دست‌درازی به صندوق ذخیره فرهنگیان، ماهانه ۳۵۰ میلیون تومان(با توجه به ارزش پول آن زمان) می‌گرفت، در نشست گفته بود: «دستمزدی که گرفتم متعارف بوده و توی هر پروژه دیگه‌ای هم می‌بودم همین رو می‌تونستم بگیرم»

با یک جستجوی ساده اینترنتی مشخص می‌شود که بعد از اتمام فصل اول، قبل از ساخت فصل دوم محمد امامی بازداشت می‌شود و ماجرای صندوق ذخیره فرهنگیان و فساد بانک سرمایه جدی می‌شود تا آنجا که حتی هیات مدیره بانک سرمایه بازداشت می‌شوند. ازاینرو بحث فساد محمد امامی قبل از شروع فصل دوم مطرح می‌شود و تمام کسانی که در این پروژه کار کرده‌اند در جریان کامل مشکلات و فسادهای کلان محمد امامی بوده‌اند از جمله ترانه علیدوستی که بالاخره در آن زمان ترجیح داد دخالتی نکند و سرش را پایین بیاندازد و کارش را انجام دهد و پولش را بگیرد.


کد مطلب: 801757

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/801757/سابقه-سیاه-ترانه-علیدوستی-چیست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com