چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

شروع فصل جدید در بودجه ریزی شهرداری تهران/«طرح رصد» ابتکار کمیسیون برنامه و بودجه

سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۶
کد مطلب: 780025
شروع فصل جدیدی در بودجه ریزی شهرداری تهران با طرح رصد توسط کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران کلید خورد‌.
شروع فصل جدید در بودجه ریزی شهرداری تهران
به گزارش جهان نيوز، شروع فصل جدیدی در بودجه ریزی شهرداری تهران با طرح رصد توسط کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران کلید خورد‌.

سلسله نشست های تخصصی اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با حضور نخبگان، معتمدین، امنای محلات و مدیران مناطق شهرداری تهران با هدف رصد نظام مسائل و چالش های اولویت دار مناطق و سازمان های شهرداری تهران عصر امروز با حضور محمد آخوندی، میثم مظفر و احمد صادقی اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر در منطقه ۱۴ شهرداری تهران آغاز به کار کرد.

میثم مظفر عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با فارس با اشاره به رویکرد متفاوت کمیسیون برنامه و بودجه در شورای جدید شهر تهران گفت: بودجه ریزی مشارکتی برای سال ۱۴۰۱ با نظر نخبگان امنا و معتمدین محلات انجام می‌گیرد.

مظفر به اشاره به ضرورت سرکشی میدانی و تخصصی و نیاز سنجی محلات مناطق جهت تخصیص بودجه با توجه به نیاز مناطق، افزود: جلسات همفکری با معتمدین و نخبگان محلات و برگزاری کارگاه های تخصصی شناخت مشکلات و معضلات محلات از زبان مردم و مدیران مناطق مد نظر شورای ششم است.

این عضو شورای شهر تهران به بازدید مشترک اعضای کمیسیون برنامه و بودجه از خلا‌ها و پروژه‌های محلات مناطق اشاره کرد و گفت: شورای ششم برنامه‌های منسجمی در این راستا دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *