شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۷

مهران غفوریان سکته قلبی کرد

سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۰۷
کد مطلب: 779290
مهران غفوریان، بازیگر محبوب کشورمان، ساعت ۱۲ ظهر دیروز دچار عارضه قلبی(سکته قلبی) شده است. هم اکنون غفوریان در بیمارستان قلب جماران بستری است و امروز عمل قلب باز بر روی او انجام خواهد شد.
مهران غفوریان سکته قلبی کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهران غفوریان، بازیگر محبوب کشورمان، ساعت ۱۲ ظهر دیروز دچار عارضه قلبی(سکته قلبی) شده است. هم اکنون غفوریان در بیمارستان قلب جماران بستری است و امروز عمل قلب باز بر روی او انجام خواهد شد.

همسر مهران غفوریان، با انتشار پستی در صفحه خود در فضای مجازی نوشت: «امروز حدود ساعت ۱۲ ظهر مهران عزیزم دچار عارضه قلبی (سکته) شد و با آمبولانس به بیمارستان قلب جماران انتقال داده شد. فردا عمل قلب باز روی مهران انجام میشه، عاجزانه از شما مردم مهربون میخوام که برای سلامتیش دعا کنید.»

مهران غفوریان در سریال شبکه نمایش خانگی «نیسان آبی» مشغول بازی بود که دچار مشکل شد و به بیمارستان منتقل شد.

در همین رابطه یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون درباره آخرین وضعیت جسمانی مهران غفوریان به باشگاه خبرنگاران گفت: در تماسی که با خانواده مهران غفوریان داشتم، گفتند او در حال حاضر در اتاق عمل است. عمل قلب باز است.

احسان ظلی‌پور تهیه‌کننده سریال «نیسان آبی» نیز از پایان این عمل با موفقیت خبر داد و به مهر گفت: «عمل قلب باز مهران غفوریان امروز صبح سه شنبه ۲۷ مهرماه انجام شد و پزشکان چهار رگ را عوض کردند که خدا را شکر عمل موفقیت‌آمیزی هم بود. امروز از بخش مراقبت‌های ویژه بیرون می‌آید و به بخش عمومی منتقل می‌شود که احتمالاً چند روزی باید در بیمارستان بستری باشد.»

او درباره اتفاقی که سر صحنه تصویربرداری این سریال برای غفوریان رخ داد، گفت:

«غفوریان دیروز سر صحنه فیلمبرداری دچار مشکل قلبی شد و به سرعت با آمبولانس او را به بیمارستان منتقل کردیم و در هنگام رسیدن به درب بیمارستان، ایست قلبی کرد که همان جا احیا شد. با این حال قبل از آن هم خودش می‌دانست که باید برای درمان قلبش به بیمارستان برود ولی این اتفاق زودتر برایش رخ داد.»

 

بیوگرافی مهران غفوریان
مهران غفوریان کارگردان، هنرپیشه، کمدین، مجری و فیلمنامه نویس متولد ۳ شهریورماه ۱۳۵۳ در تهران است. او فارغ التحصیل رشته نقاشی عمومی از دانشگاه آزاد تهران مرکز است.

وی از سال ۱۳۷۳ با مجموعه طنز لبخند سوم وارد تلویزیون شد. در سال ۱۳۷۷، با برنامه گل‌های ۷۷، به عرصه کارگردانان تلویزیونی پیوست.

کمدین محبوب کشورمان، کارگردانی فیلم های مطرحی چون زیر آسمان شهر(سری اول، دوم و سوم) را در کارنامه خود دارد.
 
 

آخرین نقش آفرینی مهران غفوریان، در سریال طنز نیسان آبی در شبکه نمایش خانگی، به کارگردانی منوچهر هادی است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خداوند برای همه بیماران از جمله ایشان شفای عاجل دهد.
United States
به یاد ماندنی ترین صحنه ی او مربوط به بازجویی از مادر یک خلافکار است که او نقش مادر خلافکار را بازی می‌کند.... آرزوی شفای عاجل او را دارم.....
Iran, Islamic Republic of
خداوند مهران عزیز و همه بیماران در بستر را شفا عنایت بفرمایند ان شاالله ..
Iran, Islamic Republic of
پاشو بهروز خالب بند،، اینم خالی بندیه؟!!!1
United States
فقط باید مهران غفوریان باشی که در همه حال بتونی لبخند را بر لبان هموطنانت بشونی
بهروز خالی بند دوست داشتنی خاطره هامون خیلی زود خوب بشو لطفا❤️
نیما راسخ
Iran, Islamic Republic of
وقتی کسی خودش را اینقدر لاغر کند معلوم است چه بر سرش می آید.
ستایش احمدی
Iran, Islamic Republic of
خدا یا کمکش کن بیچاره تو بیمارستان ببینم چه زجری کشید