پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۶
وزیر بهداشت:

برای موج ششم کرونا، بیمارستان‌های‌مان در حال آماده‌باش هستند/ امیدواریم با واکسیناسیون و رعایت مردم، موج بعد سبک‌تر باشد

شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 778985
امیدواریم با واکسیناسیون زیادی که انجام شده و با رعایتی که مردم می‌کنند، موج بعدی نسبت به موج قبل سبکتر باشد.
برای موج ششم کرونا، بیمارستان‌های‌مان در حال آماده‌باش هستند/ امیدواریم با واکسیناسیون و رعایت مردم، موج بعد سبک‌تر باشد
به گزارش جهان نيوز، وزیر بهداشت با بیان اینکه تمهیدات لازم برای موج ششم کرونا در کشور دیده شده است، گفت: امیدواریم با واکسیناسیون زیادی که انجام شده و با رعایتی که مردم می‌کنند، موج بعدی نسبت به موج قبل سبکتر باشد.

بهرام عین‌اللهی گفت: برای موج ششم کرونا هم تمهیدات لازم را انجام داده‌ایم و هم بیمارستان‌های‌مان در حال آماده‌باش هستند.

وی افزود: همچنین پرسنل، پزشکان، پرستاران و کمیته‌های علمی در حال آمادگی هستند و با تجربیاتی که از گذشته داشتیم نگرانی از نظر درمان وجود ندارد.

عین‌اللهی تاکید کرد: امیدواریم با واکسیناسیون زیادی که انجام شده و رعایتی که مردم می‌کنند موج بعدی نسبت به موج قبلی سبکتر باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


لطفا مردم را دخیل نکنید وقتیکه بازگشایی های فله ای ، حذف محدودیت ها، حذف دورکاری ها را پیش گرفته اید مردم بیچاره چکاری انجام دهند
Iran, Islamic Republic of
من واکسن نمیزنم
United Arab Emirates
راست میگوید تمام موج ها بعد ماه محرم و صفر بوده است.
سیاست عادی انگاری تحت هر عنوان ونامی( مدیریت هوشمند)یک اشتباه غیر قابل جبران است.
Iran, Islamic Republic of
آقای عین اللهی عرصه بهداشت و درمان عرصه هیجان و قهرمان بازی نیست لطفا تصمیماتتان را با کمک نخبگان بگیرید و اجرایی کنید
احسنت