سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۳

وحیدی: انتخاب استانداران طولی نمی‌کشد

جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب: 778925
وزیر کشور در پاسخ به سوال تاریخ انتخاب آخرین استاندار دولت، گفت: بقیه استانداران در نوبت رأی اعتماد از هیأت دولت هستند و انتخاب استانداران خیلی طول نمی‌کشد.
وحیدی: انتخاب استانداران طولی نمی‌کشد
به گزارش جهان نيوز، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه مراسم تودیع استاندار تهران به فارس مبنی بر طولانی شدن انتخاب استانداران و تاریخی که آخرین استاندار دولت انتخاب خواهد شد چه زمانی است، پاسخ داد: بقیه استانداران در نوبت رأی اعتماد از هیأت دولت هستند و ان‌شاء الله انتخاب استانداران خیلی طول نمی‌کشد.

به گزارش فارس، تاکنون ۱۳ استاندار از هیات دولت رای اعتماد گرفته‌اند و ۱۸ استان در انتظار تعیین استاندار هستند. 

احتمال ابقاء استانداران کارآمد/ وحیدی: اصراری به تغییر نداریم
وزیر کشور در یک برنامه رادیویی نیز درباره سیاست دولت در تغییر استانداران گفته بود:برای ما اصل انتخاب بهترین استاندار است، در واقع اصل بر تغییر نیست و اگر استاندار دولت قبل بهترین بود، اصراری به تغییر نداریم.

احمد وحیدی درباره شاخص‌های انتخاب استانداران نیز گفت:استانداران باید افرادی کارآمد، قانون‌مدار، پیگیر پیشرفت همه‌جانبه استان‌ها و تقویت‌کننده مشارکت سیاسی و اجتماعی بوده و عقلانیت انقلابی داشته باشند و بتوانند در استان وفاق ایجاد کرده و سازگار با مردم باشند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ابقای استانداران یعنی بازگشت به وضعیت دوران روحانی در جاییکه عمده سبد رای آقای رییسی با یک شعار تحقق پیدا کرد(( نه به وضع موجود))
Iran, Islamic Republic of
اشکال نداره آقای سردار وحیدی تغییر ندید ما قول شرف میدیم که دور بعد انتخابات ریاست جموری نظرمان را تغییر بدهیم ...!!
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیر خم رنگرزی نیست که . باید روی افراد کار و تحقیق بشه و بعد از تایید هیئت وزیران استاندار معرفی بشه شما هم نه شرافتت رو گرو بذار و نه زود قضاوت کن صبر کن و انصاف بده در باره عملکرد دولت رئیس جمهور محترم و دولتش