سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

تمجید سایت AFC از علیرضا جهانبخش

شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۳۸
کد مطلب: 778923
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با بررسی بازی‌های هفته چهارم مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به تمجید از عملکرد جهانبخش پرداخت.
تمجید سایت AFC از علیرضا جهانبخش
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در قالب آمار و ارقام گزارشی درباره بازی‌های هفته چهارم دور نهایی مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر منتشر کرد و در بخشی از این گزارش با اشاره به سومین گل علیرضا جهانبخش در این رقابت‌ها به تمجید از عملکرد کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان پرداخت.

سایت AFC نوشت:" علیرضا جهانبخش پس از تحمل ۲ سال سختی در برایتون، به دوران اوج خود بازگشته است. این بازیکن ۲۸ ساله فرم خوب خود در باشگاه فاینورد را با ضربه سر زیبایی مقابل کره جنوبی، در تیم ملی ایران نیز تکرار کرد. این گل سومین گل او در چهار بازی بود، به این معنی که او اکنون بیشتر از هر بازیکن دیگری در دور نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گل زده است."

اولین گل خورده ایران
در بخش دیگری از این گزارش به پایان کلین شیت ایران و بیرانوند اشاره شده و آمده است:" برای اولین بار در چهار دور مسابقات تا به امروز، هیچ دروازه بانی موفق نشد دروازه خود را بسته نگه دارد. علیرضا بیرانوند، دروازه بان جمهوری اسلامی ایران پیش از این سه بازی متوالی کلین شیت کرده بود، اما گل سون هیونگ مین در ورزشگاه آزادی رکورد او را از بین برد و تیم ملی برای اولین بار گل خورد."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *