کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شرکت ایران خودرو کرمانشاه محقق کرد

رشد ۲۵ درصدی تولید خودرو در شش ماهه نخست امسال

22 مهر 1400 ساعت 15:50

شرکت ایران خودرو کرمانشاه در نیمه نخست امسال، توانسته ۱۸ هزار و ۴۳۰ دستگاه خودرو پارس تولید کند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۲۵ درصد رشد داشته است.


به گزارش جهان نیوز، مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه با اشاره به آمار افزایشی تولید خودرو در شرایط بیماری منحوس کرونا و تحریم ظالمانه صنعت خودرو، افزود: حفظ و ارتقای کیفیت خودروهای تولیدی در این واحد صنعتی منطبق با اهداف گروه صنعتی ایران خودرو دنبال می شود که با حمایت های مدیریت ارشد این گروه، در کنار افزایش ظرفیت تولید، در اولویت برنامه‌های کاری قرار دارد. 

محمد ملکی با بیان این‌که با همت کارکنان و بهره گیری از توان داخلی توانسته‌ایم تولید را افزایش دهیم، افزود: در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، سه هزار و ۶۵۷ دستگاه خودرو به تولیدات این شرکت افزوده شده است.

وی تصریح کرد: ایران خودرو کرمانشاه دارای خطوط تولید مجهز به دستگاه‌هایی با فن‌آوری به‌روز است که از جمله آن‌ها می‌توان به تجهیزات تست نهایی (E.O.L test) و دستگاه‌های تزریق سیالات خودرو اشاره کرد که در جهت ارتقای سطح کیفی خودروهای تولیدی در این شرکت مورد استفاده قرار می گیرد. 

مدیرعامل ایران خودرو کرمانشاه همچنین از واکسیناسیون اکثر کارکنان این شرکت خبر داد و با اشاره به نقش آن در ایجاد محیط امن و سالم برای پرسنل، گفت: حفظ سلامت کارکنان به عنوان سرمایه های ارزشمند سازمان از رویکردهای اصلی و مهم گروه صنعتی ایران خودرو به شمار می رود و در ماه های اخیر که کشور درگیر این بیماری بوده اقدامات مختلفی برای ایجاد محیط امن در محل کار و خانواده انجام شده است. 

گفتنی است، سه محصول پارس اتوماتیک، پارس XU۷ و پارس TU۵ در ایران خودرو کرمانشاه تولید می شود که تمامی محصولات این شرکت دارای سه ستاره کیفیت هستند. 


کد مطلب: 778873

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/778873/رشد-۲۵-درصدی-تولید-خودرو-شش-ماهه-نخست-امسال

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com