جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

عاقبت فالوورهای کیلویی اینستاگرام

پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 778816
این فالوورهای جدید، ربات‌ها یا حساب‌های تازه ساخته‌شده‌ای هستند که بعد از مدتی حساب کاربری شما را آنفالو می‌کنند و در آن صورت هم اطلاعات شخصی و خصوصی‌تان را به خطر انداختید.
عاقبت فالوورهای کیلویی اینستاگرام
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، علی‌اصغر زارعی با بیان اینکه بسیاری از کاربران دنبال این هستند که تعداد دنبال‌کننده‌ها و بازدیدکننده‌های صفحه‌شان را در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام بیشتر کنند، گفت:

در این میان، بعضی از کاربران هم قربانی کلاهبردارنی می‌شوند که مدعی هستند می‌توانند در این زمینه به آنها کمک کنند.

وی ادامه داد: این افراد کلاهبردار، کاربران را به نصب برنامه‌ها و اپلیکشن‌های جعلی و نامعتبری که اغلب هم خودشان طراحی می‌کنند، ترغیب می‌کنند. در نتیجه نصب این برنامه‌ها هم اطلاعات خصوصی و شخصی کاربران در معرض سرقت و سوءاستفاده قرار می‌گیرد.

این کارشناس فناوری اطلاعات اظهار کرد: این روش‌ها اساساً با قوانین اینستاگرام مغایرت دارد و از لحاظ فنی هم امن به حساب نمی‌آید و حتی ممکن است باعث بسته و مسدود شدن همیشگی حساب اینستاگرام کاربر شود. همچنین این کار باعث شادوبن حساب کاربر در اینستاگرام می‌شود که در اصطلاح به آن می‌گویند ممنوعیت در سایه، یعنی تعداد بازدیدکننده‌ها و لایک پست‌های کاربران نسبت به سابق کمتر می‌شود و اینستاگرام حساب کاربری شما را به‌عنوان حسابی که قوانین را نقض کرده، تشخیص می‌دهد و درنتیجه مدتی تعداد بازدیدکننده‌ها و لایک‌های پستی افت می‌کند.

زارعی خاطرنشان کرد: کسانی که با این روش به فالوئرها و دنبال‌کننده‌های کاربران اضافه می‌شوند، ربات‌ها یا حساب‌های تازه ساخته‌شده‌ای هستند که بعد از چند روز و چند هفته حساب کاربری شما را آنفالو می‌کنند و دیگر جزو دنبال‌کننده‌های شما به حساب نمی‌آیند. در حقیقت اگر سراغ این روش بروید هم اطلاعات شخصی و خصوصی‌تان را به خطر انداختید و هم اینکه مبلغی را به جیب این افراد سودجو و کلاهبردار روانه کردید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *