کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ارزان ترین مدل لپ تاپ لنوو در بازار ایران کدام است؟

21 مهر 1400 ساعت 18:09


با توجه به نوسانات بازار ارز در داخل کشور، خریداران لپ تاپ، معمولا به‌سراغ گزینه‌هایی می‌روند که هزینه کمتری برای‌شان داشته باشد. این امر اجتناب ناپذیر بوده و به‌دلیل افزایش سرسام‌آور قیمت لپ تاپ در داخل کشور، رفتن سراغ مدل‌های بالاتر، می‌تواند هزینه‌های سنگینی را روی دست خریداران بگذارد. با توجه به همین موضوع، یکی از برندهایی که لپ تاپ‌های ارزان قیمت خوبی را در اختیار شما می‌گذارد، لنوو است. لپ تاپ‌های لنوو همیشه کیفیت بالایی داشته‌اند و چند مورد از محصولات این کمپانی، همه ساله در جمع بهترین لپ تاپ‌های بازار هم حضور دارند. به‌همین دلیل خرید لپ تاپ لنوو با قیمت پایین‌تر، پیشنهادی است که یقینا از آن استقبال خواهید کرد.


لپ تاپ Ideapad 330؛ محصولی شگرفت با قیمت مناسب از لنوو
یکی محصولات ارزشمندی است که در مقداد آی تی به خریداران ارائه می‌شود و اتفاقا فروش بالایی هم دارد، لپ تاپ Ideapad 330 است. این محصول با داشتن طراحی زیبا و کیفیت بالا در ساخت، می‌تواند نیازهای کاربران زیادی را مرتفع کرده و برای استفاده روزانه و حتی دانشگاه بسیار مناسب باشد. با خرید لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330، می‌توانید به‌عنوان یک نوت بوک از آن برای کارهای دانشگاهی یا کارهای روزمره مانند چک کردن ایمیل، انجام دادن کارهای مربوط به تولید محتوا و موارد مشابه دیگر استفاده کنید.

وزن این لپ تاپ در حد ۲.۲ کیلوگرم است و همراه با ابعاد ۳۷۸ در ۲۶۰ در ۲۲.۹ میلی‌متر در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. لپ تاپ‌های دیگری هم در بازار وجود دارند که شرایط بسیار مناسبی داشته و در کنار لپ تاپ لنوو می‌توانند خرید ارزشمندی لقب بگیرند. خرید لپ تاپ ایسوس ارزان قیمت، یکی از همین موارد است که به‌دلیل شهرت بالا در بازار، حتی بدون بررسی مشخصات فنی هم می‌توان به سراغش رفت. ایسوس هم مانند لنوو لپ تاپ‌های پایین‌رده بسیار خوبی در بازار دارد و همین روند را با قدرت بیشتری هم در سال‌های آینده ادامه خواهد داد. با خرید لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330 می‌توانید از صفحه نمایش استاندارد ۱۵.۶ اینچی آن استفاده کنید.

صفحه نمایش باکیفیت و هیجان انگیز
این صفحه نمایش از نوع TFT LED بوده و به‌دلیل داشتن رزولوشن مناسب ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل، انتخاب خوبی برای نمایش محتواهای مختلف و فیلم خواهد بود. صفحه نمایش این محصول مات بوده و قابلیت لمسی ندارد. لنوو برای کاهش هزینه‌های دستگاه خود، صرفا سعی کرده است که ویژگی‌های مفید و ضروری را در دستگاه قرار دهد و همین امکانات برای استفاده روزمره از آن کافی خواهد بود. نسبت تصویر در این صفحه نمایش، ۱۶:۹ بوده و تفاوت چندانی با مدل‌های بالاتر بازار هم ندارد. لنوو از پردازنده اینتل در این محصول استفاده کرده که مدل آن Celeron-N4000 بوده و مجهز به فرکانس ۱.۱ گیگاهرتز است.

با خرید لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330، از ۲.۶ گیگاهرتز فرکانس پردازنده در حالت توربو بهره‌مند خواهید شد و می‌توانید از حافظه کش ۴ مگابایتی آن استفاده کنید. حافظه رم این محصول ۴ گیگابایتی بوده و از نوع DDR4 خواهد بود. با نگاهی به قیمت این لپ تاپ، چنین مشخصات فنی به ظاهر پایین، یقینا مورد رضایت شما خواهد بود و می‌توانید سال‌ها از آن استفاده کنید.



خرید لپ تاپ ایسوس ارزان قیمت با بهترین شرایط
اگر از مشخصات فنی این دستگاه رضایت کافی ندارید، می‌توانید به سراغ برندهای دیگری مانند اچ پی و ایسوس بروید. با خرید لپ تاپ اچ پی و ایسوس، این شانس را خواهید داشت که هزینه پایین‌تری برای دستگاه مدنظر خود پرداخت کرده و رضایت بیشتری از خرید خود کسب کنید. هر برند نقاط قوت و ضعف خودش را دارد و تنها بنا به انتظارات و نیاز خود می‌توانید به سراغ‌شان بروید. لپ تاپ لنوو از سیستم اتصال بسیار خوبی برخوردار است و می‌توانید از درایو نوری همراه با دو پورت USB 3.0 استفاده کنید. لپ تاپ‌های ارزان قیمت این شانس را به شما می‌دهند که از درایو نوری استفاده کنید، چرا که لپ تاپ‌های جدید، معمولا این درایو را از محفظه دستگاه حذف کرده‌اند.

پورت شبکه و درگاه HDMI هم در این دستگاه وجود دارد و می‌توانید از بلوتوث داخلی هم برای مقاصد مختلف استفاده کنید. فناوری همه این المان‌ها به‌روز بوده و هیچ تفاوت خاصی با لپ تاپ‌های بالا رده بازار ندارد. جک ۳.۵ میلی‌متری هم در این دستگاه به کار رفته است و بازهم باید بگوییم که با خرید لپ تاپ ایسوس بالارده یا خرید لپ تاپ اچ پی بالارده، احتمالا نمی‌توانید از این پورت‌ها و جک‌های قدیمی استفاده کنید. محصولات ارزان قیمت این شانس را به شما می‌دهند که در صورت نیاز از آن‌ها استفاده کنید.

باتری با ماندگاری بالا همراه با اقلام ضروری
از امکانات دیگری که با خرید لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330 نصیب شما خواهد شد، می‌توانیم به وجود وب کم و اسپیکر بسیار با کیفیت اشاره کنیم که همیشه از نقاط قوت لپ تاپ‌های لنوو بوده است. باتری این محصول از لیتیوم یون ساخته شده است و با داشتن ظرفیت ۴۱ وات ساعتی، گزینه مناسبی برای حمل دستگاه به بیرون از منزل مانند دانشگاه است. این باتری حدود ۶ ساعت با استفاده متوسط ماندگاری دارد و یقینا همه خریداران از آن رضایت خواهند داشت. این محصول از نور پس زمینه برای صفحه کلید و سنسور اثر انگشت برای احراز هویت استفاده می‌کند و می‌دانید که این موارد برای پایین نگه داشتن هزینه دستگاه ضروری هستند.

تاچ پد این محصول پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی را در اختیار شما قرار داده و همانند دستگاه‌های با کیفیت بازار، استفاده بهتری از رابط کاربری آن خواهید داشت. فراموش نکنید که با خرید لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330، می‌توانید از صفحه کلید جزیره‌ای استفاده کنید. این صفحه کلید طراحی متفاوتی دارد و برخی از کاربران راحتی بیشتری با آن دارند. سخت‌افزار این لپ تاپ بسیار توانمند بوده و مشکلی از بابت اجرای برنامه‌های طراحی گرافیکی دانشگاهی و دیگر موارد نخواهید داشت. همین موارد کافی است که ارزش پولی که برای‌ آن می‌پردازید را بیش از پیش درک کنید.


برخورداری از طراحی زیبا و بدنه مقاوم با خرید لپ تاپ لنوو
بدنه این محصول نسبتا باریک و سبک بوده و چنین مواردی را با خرید لپ تاپ ایسوس نمی‌توانید دریافت کنید. این قابلیت برای حمل آسان‌تر لپ تاپ‌ هم لازم و ضروری است و اگر فردی هستید که زیاد در بیرون حضور دارید، احتمالا این گزینه برای شما مناسب‌تر خواهد بود. لپ تاپ از طراحی زیبایی از هر لحاظ استفاده می‌کند و ظاهر کلی آن اصلا نشان دهنده ارزان بودن آن نخواهد بود. این لپ تاپ را می‌توانید در دو رنگ مشکی و خاکستری دریافت کنید. مقداد آی تی شرایط ایده‌الی را همراه با تخفیف و گارانتی اصل در اختیار شما قرار داده است تا خرید لپ تاپ ایسوس و لنوو ارزان قیمت را به سادگی هرچه تمام‌تر از این سایت انجام دهید.

مقداد آی تی به‌عنوان فروشگاه آنلاین به‌روز و معتبر در سطح کشور محسوب می‌شود که محصولات متنوع از جمله بهترین لپ تاپ‌های بازار را در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می‌ٔدهد. برای خرید لپ تاپ اچ پی ارزان قیمت همراه با برندهای دیگر، می‌توانید به این شرکت اعتماد کامل داشته باشید. محصولات این شرکت همراه با گارانتی و تحویل آسان و سریع در اختیار شما قرار گرفته و می‌توانید پشتیبانی‌های لازم را قبل، حین و بعد از خرید خود داشته باشید. با یک‌بار خرید از این سایت، یقینا مشتری دائمی مقداد آی تی خواهید شد.
 


کد مطلب: 778782

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/778782/ارزان-ترین-مدل-لپ-تاپ-لنوو-بازار-ایران-کدام

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com