پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

کاهش قیمت دلار و یورو در معاملات امروز بازار متشکل

چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب: 778779
مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران از کاهش ۰.۴۹ و ۰.۲۶ درصدی قیمت دلار و یورو در معاملات امروز این بازار خبر داد.
کاهش قیمت دلار و یورو در معاملات امروز
به گزارش جهان نيوز، مهدی گوهررستمی در گفتگو با مهر گفت: در جلسه معاملاتی امروز، معاملات نماد دلار کار خود را با نرخ ۲۶ هزار و ۴۰۱ تومان آغاز کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۶ هزار و ۳۰۵ تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۶ هزار و ۲۸۰ تومان به ازای هر دلار را نشان می‌دهد.

وی افزود: در جلسه معاملاتی چهارشنبه، نماد معاملاتی یورو کار خود را با نرخ ۳۰ هزار و ۴۸۰ تومان شروع کرد و در پایان جلسه معاملاتی، نرخ هر یورو به رقم ۳۰ هزار و ۱۰۶ تومان رسید. به این ترتیب اسکناس یورو در معاملات امروز این بازار، نرخ میانگین وزنی ۳۰ هزار و ۳۴۲ تومان را ثبت کرد.

گوهررستمی تصریح کرد: بررسی معاملات انجام شده در جلسه معاملاتی چهارشنبه (بیست و یکم مهرماه) بیان‌گر این است که نرخ میانگین روزانه هر دو نماد معاملاتی دلار و یورو به ترتیب ۰.۴۹ درصد و ۰.۲۶ درصد کاهش را نسبت به روز معاملاتی قبل نشان می‌دهد.

به گفته وی، در جلسه معاملاتی امروز، چهارشنبه (بیست و یکم مهرماه) اسکناس دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۶ هزار و ۱۷۱ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۶ هزار و ۴۵۸ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین و بالاترین نرخ معاملاتی خود به ترتیب با قیمت‌های ۳۰ هزار و ۱۰۶ تومان و ۳۱ هزار و ۵۳۰ تومان معامله شد.

گوهررستمی گفت: حجم معاملات اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز چهارشنبه (بیست و یکم مهرماه) ۸ میلیون و ۵۷۸ هزار و ۷۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو ۹۵۱ هزار و ۹۰۰ یورو بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
قیمت دلار برسد به ۱۵ تومن همه مشکلات حل میشود....
Denmark
دلار آمدن پایین به زیر ۱۸یک خیال نیست!!!!1؟؟