کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زز زاگرس نمایندگی فروش انواع محصولات معتبر جهانی

21 مهر 1400 ساعت 8:58


فروشگاه اینترنتی زز زاگرس یکی از بزرگترین عرضه کنندگان محصولات خارجی و بین المللی در شمال غرب کشور است که انواع محصولات بهداشتی، شوینده و آرایشی را به طور مستقیم وارد کشور می کند. با وجود فروشندگان زیادی که اقدام به فروش لوازم خارجی می کنند؛ یافتن مرکزی که بتواند محصولات اصل و اورجینال را عرضه نماید و هم دارای قیمت های اقتصادی باشد کار دشواری می باشد. شرکت زز زاگرس نمایندگی فروش انواع محصولات خارجی از جمله  قرص ماشین ظرفشویی فینیش، فیری و پریل، انواع پوشک بزرگسال گیگلز، تنا و جان پد، انواع مسواک برقی های اورال بی و کلگیت و محصولات غذایی چون قهوه های فوری، انواع تنقلات، ادویه و چاشنی می باشد. ما در این مقاله به توضیح برخی محصولات مطرح و محبوب این سایت می پردازیم تا راهنمایی باشیم برای خرید آسان و بی دغدغه شما. پس با ما همراه باشید.

انواع قرص ماشین ظرفشویی
 

 
انواع قرص ماشین ظرفشویی به عنوان مهمترین لوازم مصرفی در آشپزخانه منازل به حساب می آید. به خصوص که امروزه استفاده از ماشین های ظرفشویی جای خود را به شستشوی دستی ظروف داده اند، استفاده از این محصولات بسیار زیاد تر شده است. انواع بهترین قرص ماشین ظرفشویی زز زاگرس در طرح ها و مدل های مختلف توسط برند های مطرح دنیا تولید می شوند. این قرص ها ضمن اینکه به ساختار ظروف آسیب وارد نمی کنند؛ سبب محافظت پیشرفته از دستگاه ظرفشویی و ظروف شما نیز خواهند داشت. این محصولات از مدل های کلاسیک و ساده گرفته تا مدل های ژلی همه کاره برای زدودن آلودگی ها و روغن های چسبیده به ظروف به کار می روند.
مدل های ساده در ترکیبات خود دارای پودرهای شوینده هستند اما مدل های پیشرفته تر علاوه بر مواد شوینده حاوی جلادهنده و نمک نیز می باشند. این مواد جلوی ایجاد خط و خش و کدر شدن ظروف را گرفته و باعث رسوب زدایی و چربی زدایی قسمت های فیلتر ماشین ظرفشویی می شوند. سخت ترین آب ها را نرم کرده و باعث درخشندگی و براقیت ظروف می شوند. قرص های فینیش، فیری و پریل از جمله این برند ها می باشند. اگر این قرص ها را از مراکز عرضه کننده معتبر تهیه نمایید؛ می توانید با خیال راحت اقدام به استفاده از آن ها کنید.

قرص های تقلبی که به صورت فله ای و آزاد به فروش می رسند ممکن آسیب های جبران ناپذیری بر ظروف و دستگاه شما وارد نمایند. قرص های ظرفشویی اصل و اورجینال خارجی ضمن این که در برنامه شستشو به طور کامل حل می شوند و رسوب باقی نمی گذارند؛ باعث ضد عفونی و ایجاد رایحه ی خوش در آشپزخانه خواهند شد. در زیر به معرفی برند های فینیش، فیری و پریل که در سایت زز زاگرس عرضه شده اند می پردازیم.
 
قرص ماشین ظرفشویی فینیش
قرص ماشین ظرفشویی فینیش Finish در انواع مختلف و در بسته بندی های متنوع عرضه می شوند. دارای انواع مختلف چون همه کاره، کوانتوم، کلاسیک، کوانتوم مکس و آلتمیت می باشد. قرص های این برند به عنوان اولین پیشنهاد اکثر سازندگان ماشین ظرفشویی به شمار می رود. مدل های کوانتوم دارای نمک و جلا دهنده به صورت جداگانه در ترکیباتشان می باشند. این مدل در دو نوع کوانتوم و کوانتوم مکس طبقه بندی می شود و با ترکیب موثر پودر، ژل و پاوربال می تواند تمیزی و درخشندگی بی اندازه ای به ظروف شما ببخشد.  از ظروف شیشه ای مراقبت کرده و باعث  براقیت آن ها می شود. مدل همه کاره یا All in one به دلیل عدم وجود ژل در ترکیباتش، قابلیت نصف شدن دارد و بهترین عملکرد را در یکبار شستشو و در دماهای پایین ارائه خواهد داد.

این دو مدل از ایجاد خط و خش بر روی ظروف شیشه ای و ایجاد رسوبات آهکی در فیلتر دستگاه جلوگیری می کنند. مدل کلاسیک فینیش به صورت پودر فشرده است و قابلیت نصف شدن دارد و فقط توانایی تمیزکنندگی و از بین بردن چربی ها و لکه ها را خواهد داشت. و در صورت استفاده از این مدل باید نمک و جلادهنده به صورت جداگانه تهیه شود.

قرص ماشین ظرفشویی فینیش با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در کشور لهستان و به سفارش ترکیه تولید می شوند.
 
قرص ماشین ظرفشویی فیری
قرص ماشین ظرفشویی فیری در زز زاگرس از قوی ترین و پرطرفدارترین برندهای شوینده ظروف در دنیا است. انواع قرص ماشین ظرفشویی فیری با تمامی برند های دستگاه ظرفشویی سازگار است و برای شستشوی بی دغدغه و آسان ظروف به کار می رود. مدل های مطرح این برند چون All in one، پلاتینوم و جار هستند که با ترکیبات منحصر به فرد پودر و ژل انقلابی عظیم در صنعت لوازم بهداشت خانه ایجاد کرده اند. این قرص محصولی درجه یک از شرکت پروکتر و گمبل است که آن را در بسته های مختلف 13 تا 120 عددی تولید و روانه بازار می کنند.

مدل جار پلاتینوم برای پاک کردن لکه های قدیمی از روی ظروف به کار می رود. به میزان کافی نمک در محتویاتش است و باعث ایجاد خط و خش در شیشه و بلور نمی شود. مدل 2X فیری جار قدرت دو برابری در برنامه شستشوی کوتاه مدت دارد و امکان پاک کردن چربی ها حتی بعد از گذشتن 24 ساعت خواهد داشت. مدل پلاتینوم All in one به عنوان محصولی همه کاره برای تمیز کردن حجم زیادی از ظروف کاربرد دارد. بسیار پر قدرت است و چربی ها و مواد غذایی سوخته و چسبیده به ظروف را به راحتی از بین می برد.

قرص ماشین ظرفشویی پریل
پریل از دیگر برند های شوینده ظروف در ماشین ظرفشویی است که توانایی بالایی در از بین بردن آلودگی و لکه های چای و قهوه دارد. کمپانی Pril ، قرص های ظرفشویی خود را در کشور آلمان و صربستان و به سفارش ترکیه تولید می کند. این قرص ها دارای تاثیر خشک کنندگی سریع ظروف هستند و از ظروف شیشه ای و استیل محافظت ویژه ای می کنند. نمک و جلا دهنده از ترکیبات آن ها می باشد و قابلیت حل شدن سریعی دارند. مدل های گلد و همه کاره یا Hepsi 1 Arada بسیار مشهور هستند. این مدل ها در دمای 40 درجه نیز فعال می باشند و سریعا حل شده و رسوب باقی نمی گذارند.

انواع پوشک بزرگسال
 
پوشک بزرگسال برای افرادی که از بی اختیاری مدفوع و ادرار رنج می برند بهترین گزینه است. چرا که ضمن استفاده آسان و بهداشتی، راحتی و آسایش را برای فرد بیمار و پرستار او فراهم خواهد کرد. وجود انواع برند های مختلف پوشینه بزرگسال افراد را در انتخاب محصول مناسب سردرگم کرده است. فاکتور های مختلفی در راستای خرید این پوشک ها وجود دارد که باید در انتخاب بهترین پوشک بزرگسال شورتی و چسبی خارجی مد نظر قرار داد. یکی از مهمترین این موارد سایز و اندازه دقیق آن است. چرا که اگر پوشینه خریداری شده فیت تن شخص نباشد ممکن است دچار نشتی شده و نم پس دهد. بیشتر برند های خارجی اصل بر روی بسته بندی خود سایز های محصول را بر حسب اندازه دور کمر بیمار مشخص می کنند. این محصولات همچنین به دو دسته چسبی و شورتی طبقه بندی می شوند. پوشک های چسبی کار تعویض را برای پرستار بیمار آسان تر می کند.

 به گونه ای که در زمان تعویض دیگر نیازی به درآوردن لباس های پایین تنه نیست. پوشک شورتی بزرگسال به مانند آناتومی بدن آقایان و بانوان تولید می شود و کار تعویض را برای خود بیمار آسان تر می کند. انواع پوشک بزرگسال خارجی دارای الیافی با بافت نرم و فاقد مواد حساسیت زا می باشند که رفتار ملایمی با پوست بیمار خواهند داشت. این محصولات اگر از فروشندگان معتبر عرضه کننده چون زز زاگرس تهیه شود که نوع استاندارد و اصل را وارد بازار نموده اند؛ باعث سوزش و التهاب در پوست و ایجاد آلرژی های پوستی نمی شود. نشانگر تعویض و قدرت جذب از جمله دیگر فاکتورها می باشد. بر روی انواع پوشینه های با کیفیت چون تنا و گیگلز قدرت جذب را با علامت قطره های توپر نشان می دهند. نشانگر تعویض زمان ایده آل تعویض پوشک را نشان می دهد که اکثر برند های معتبر آن را دارا می باشند. در زیر به معرفی برترین برند های پوشینه های بزرگسال خارجی اصل می پردازیم.

پوشک بزرگسال گیگلز
پوشک بزرگسال گیگلز در زز زاگرس در دو سایز لارج و مدیوم و در بسته های متنوع 8 تا 30 عددی با تکنولوژی آلمانی تولید می شود. این محصول اگر متناسب با دور کمر بیمار تهیه شود؛ دقیقا فیت تن شخص می شود و باعث تراوش و پس دادگی نم نمی شود. کش هایی در دور کمر و دور ران تعبیه شده است که باعث حرکت آسان و آزاد شخص می شود. از ویژگی های منحصر به فرد این محصول وجود عصاره آلوئه ورا و ویتامین E در این پوشک است که با خاصیت ویژه تسکین دهندگی، مانع از التهاب و سوزش در پوست بیمار می شود. از این رو گیگلز برای پوست های حساس طراحی شده است و دارای ویژگی کنترل و عدم نشر بو می باشد. ویژگی Unisex این برند نشان دهنده این است که این محصول مناسب برای فیزیولوژی بدن آقایان و بانوان است و قابلیت بالایی در خشکی طولانی مدت خواهد داشت. سایز مدیوم Giggles برای دور کمر 70 تا 120 مناسب است و سایز بزرگ یا لارج برای دور کمر 100 تا 150. وجود لایه های عبور دهنده هوا در قسمت کمر، تنفس پوستی را راحت تر می کند و باعث عرق سوز شدن پوست نمی شود.

پوشک بزرگسال جان پد
پوشک بزرگسال جان پد در زز زاگرس  یکی از محصولات پرطرفدار در میان افرادی است که از بی اختیاری ادرار و مدفوع رنج می برند. چرا که برای سایز های مختلف و متناسب با دور کمر های گوناگون طراحی شده است. سایز های مختلف جان پد شامل کوچک یا Small ( دور کمر 60 تا 90)، متوسط یا Medium ( دور کمر 80 تا 120)، بزرگ یا Large ( دور کمر 110 تا 150) و خیلی بزرگ یا XLarg ( دور کمر 130 تا 170)  می باشد. این برند از محصولات با کیفیت و پرطرفدار ترکیه است که نسبت به برند های مشابه داری قیمت با صرفه و اقتصادی تری است . این محصول نیز به مانند برند گیگلز متناسب با فیزیولوژی بدن آقایان و خانم ها طراحی شده است و به دلیل ساختار خاصی که دارد آزادی عمل و راحتی حرکت فرد بیمار را محدود نخواهد کرد. الیاف نرم ولطیف این محصول باعث آزار و اذیت پوست نمی شود و به دلیل قدرت جذب بسیار بالایی که دارد خشکی طولانی مدتی فراهم خواهد کرد. تکنولوژی حبس بو، عدم خش خش کردن و ایجاد صدا و عدم پس دادن نم و رطوبت از ویژگی های بارز دیگر پوشک های شورتی جان پد می باشد.

پوشک بزرگسال تنا
پوشک بزرگسال تنا در زز زاگرس مجهز به تکنولوژی Feed Dry است که سبب جذب فوق العاده بالای رطوبت و خشکی طولانی مدت می شود. لایه جاذب بسیار قوی دارد که محافظت 3 برابری ایجاد خواهد کرد. بافت نرم و راحتی دارد که باعث می شود فرد بیمار اذیت نشود و رنج سوزش و التهاب پوست به بیماریش اضافه نشود. انتشار بو در این پوشک وجود ندارد چرا که از تکنولوژی کنترل بو بهره می برد. جنس این محصول به گونه ای است که موقع حرکت خش خش نمی کند و باعث ایجاد صدای آزار دهنده نخواهد شد. این محصول همچنین آنتی باکتریال است که مانع عفونت های پوستی و رشد باکتری ها می شود.

انواع مسواک برقی
 

با پیشرفت تکنولوژی استفاده از انواع مسواک برقی جای خود را به مسواک های دستی معمولی داده اند. این مسواک ها که مجهز به تکنولوژی پیشرفته و کاربردی بسیاری می باشند تاثیر به سزایی در حفظ بهداشت دهان ودندان و جلوگیری از پوسیدگی دندان ها دارند. مزایای بهترین مسواک برقی یا قابل شارژ بسیار زیاد است. دارا بودن سنسور فشار، تایمر دو دقیقه ای، قابلیت عوض کردن سری و اتصال به گوشی هوشمند. تایمر دو دقیقه ای بهترین زمان مسواک زدن را با دادن هشداری بیان می کند. مسواک برقی هوشمند نیز از جمله شوینده های دندان قابل شارژ است که مجهز به تکنولوژی های پشرفته فراوانی می باشد. 6 حالت مسواک زدن متنوع سفید کردن لثه ها، مراقبت از لثه ها، مراقبت از دندان های حساس، شستشوی معمول روزانه، تمیز کنندگی زبان و ماساژ لثه ها از جمله این حالت ها می باشد. مکان یاب موقعیت که دهان را به چهار قسمت مساوی تقسیم می کند و هر 30 ثانیه هشداری برای رفتن به منطقه دیگر برای شستشوی بهتر خواهد داد. میتوانید به خرید مسواک برقی از فروشگاه اینترنتی زز زاگرس اقدام کنید. برندهای اورال بی و کلگیت توسط مطرح ترین متخصصان دهان و دندان و دندان پزشکان مورد تاییر قرار گرفته اند.
 
محصولات غذایی
محصولات غذایی از کشور های مختلف در وب سایت زز زاگرس موجود می باشند. انواع قهوه های فوری و هات چاکلت از برند های نستله، جاکوبز، گلد، مهمت افندی و ... از دانه های قهوه عربیکا تولید می شوند. این محصولات دارای رست دارک، متوسط و تیره می باشند. قهوه های فوری برند نسکافه و نستله آماده سازی سریع و آسانی دارند و با رایحه مطبوع و ملایم می توانند حس خوب را از خوردن کافئین ایجاد نمایند.
انواع پوره های میوه که کاملا ارگانیک و طبیعی تولید شده اند و دارای ترکیبات سرشار از انواع ویتامین ها برای تقویت کودکان می باشند. برند هیپ Hip از نمونه برند هایی است که اقدام به تولید این پوره ها نموده است. پوره های گلابی، هویج ،سیب، سبزیجات و ترکیب میوه ها حاوی آهن، مواد معدنی، ویتامن ها و چربی اشباع نشده می باشند. بدون رنگ و مواد مصنوعی تولید شده اند و سرشار از انواع ویتامین ها چون B12، B6، C، A و D برای رشد و تقویت کودک می باشند.

سخن پایانی
فروشگاه اینترنتی زز زاگرس با سال ها تجربه در زمینه فروش انواع محصولات شوینده، آرایشی و بهداشتی توانسته است گام موثری در راستای تامین نیازهای مختلف مشتریان بردارد. این فروشگاه با عرضه انواع محصولات سری بهداشت خانه چون قرص ماشین ظرفشویی فینیش،  فیری و پریل، انواع محصولات بهداشت و مراقبت شخصی چون پوشک بزرگسال گیگلز، تنا و جان پد، محصولات مراقبت از دهان و دندان هوشمند و پیشرفته چون مسواک برقی اورال بی و کلگیت و انواع مواد غذایی با بهترین قیمت و کیفیت، یکه تاز فروشگاه های اینترنتی در شمال غرب کشور شده است. پایبندی به سه اصل اساسی ضمانت اصالت کالا، بازگشت کالا در 7 روز و قیمت های پایین و استثنایی از فاکتور های بارز خرید از این سایت می باشد. از دیگر مزیت های خرید از این وب سایت گرفتن مشاوره های پیش از خرید می باشد که می توانید خرید بی دغدغه را تجربه نمایید.


کد مطلب: 778699

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/778699/زز-زاگرس-نمایندگی-فروش-انواع-محصولات-معتبر-جهانی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com