کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازیکنانی که در صف خرید رئال ایستاده‌اند!

21 مهر 1400 ساعت 8:44

۵ بازیکن بزرگ باشگاه‌های اروپایی ممکن است سال آینده به رئال مادرید بپیوندند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، رئال مادرید در تابستان امسال نقل و انتقالات نسبتا آرامی داشت و دیوید آلابا و ادواردو کاماوینگا تنها بازیکنان اضافه شده به این تیم بودند.

باشگاه اسپانیایی قصد داشت به هر طریق امباپه را جذب کند، اما پاری سن ژرمن با سنگ اندازی‌های خو. د مانع عملی شدن این انتقال شد.

رئال مادرید که به خاطر توانایی بالا در جذب ستاره‌های بزرگ دنیا لقب کهکشانی‌ها را به خود اختصاص داده، تابستان امسال ستاره بزرگی را جذب نکرد و به احتمال زیاد این اتفاق طی چند ماه آینده رخ خواهد داد و چند بازیکن مطرح به سانتیاگو برنابئو نقل مکان می‌کنند.

در این گزارش ۵ بازیکن بزرگی که ممکن است در سال ۲۰۲۲ به رئال مادرید بپیوندند را معرفی می‌کنیم.  

۱- کیلیان امباپه 
کیلیان امباپه و باشگاه رئال مادرید تمایل ۲ طرفه شدیدی برای همکاری با یکدیگر بودند و تابستان تا آستانه امضای قرارداد پیش رفتند.  

همانطور که لئوناردو، مدیر ورزشی PSG تأیید کرد امباپه قصد خود مبنی بر جدایی از پاریسی‌ها را به باشگاه اعلام کرد و رئال مادرید پیشنهاد مالی خوبی برای جذب او ارائه داد.

اگرچه این انتقال صورت نگرفت، اما مسلما رئال مادرید می‌تواند تلاش دیگری برای جذب این وینگر فرانسوی در سال ۲۰۲۲ انجام دهد.

طبق گزارش‌ها باشگاه اسپانیایی ممکن است در ژانویه پیشنهاد دیگری برای جذب این فرانسوی ارائه دهد.

اگر پاری سن ژرمن به پیشنهاد احتمالی رئال مادرید باز هم پاسخ منفی بدهد، رئالی‌ها می‌توانند تا پایان فصل منتظر بمانند که امباپه بازیکن آزاد شود و بدون هزینه انتقال او را جذب کنند. 


۲- ارلینگ هالند 
ارلینگ هالند با گل‌های پرشمار خود به یکی از پرطرفدارترین بازیکنان اروپا تبدیل شده است.

مهاجم بورسیا دورتموند در فصل نقل و انتقالات تابستانی با انتقال به چند باشگاه بزرگ اروپایی از جمله رئال مادرید در ارتباط بود.

شکی نیست که هالند از کیفیت لازم برای تبدیل شدن به ابر ستاره بعدی سانتیاگو برنابئو برخوردار است.

مهاجم نروژی فصل گذشته با ۱۰ گل و ۲ پاس گل در ۸ بازی، عنوان بهترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد.

تا این جای فصل او ۸ بازی در تمام رقابت‌ها انجام داده که حاصل آن ۱۱ گل و ۴ پاس گل بوده است.

ارزش این مهاجم در حال حاضر ۱۵۰ میلیون یورو است، اما وقتی بند آزادسازی او در تابستان سال آینده به پایان برسد، رئال مادرید می‌تواند او را تنها با مبلغ ۷۵ میلیون یورو به خدمت بگیرد.


۳- ماتیاس د لیخت
گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که رئال مادرید به طور جدی در تلاش است تا پروسه جذب ماتیس د لیخت از یوونتوس را به منظور تقویت خط دفاعی خود به نتیجه برساند. رئال مادرید د لیخت را از زمان بازی در آژاکس زیر نظر داشت.

این مدافع هلندی اکنون تجربه بازی در کنار مدافعان بزرگی مانند جورجیو کیه لینی و لئوناردو بونوچی را کسب کرده، می‌تواند برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر راهی تیم دیگری شود.

شکی نیست که د لیخت خط دفاعی رئال مادرید را تا حد زیادی مستحکم می‌کند.

این مدافع هلندی دارای اعتماد به نفس، استحکام و مهارت رهبری تیم است و حضورش در سانتیاگو برنابئو مطمئنا کمک زیادی به این تیم می‌کند. کهکشانی‌ها برای جذب این بازیکن باید حدود ۷۵ میلیون یورو هزینه کنند.  


۴- پل پوگبا
پل پوگبا از مدت‌ها پیش یکی از گزینه‌های اصلی تقویت خط دفاعی کهکشانی‌ها است. گفته می‌شود این بازیکن فرانسوی سال آینده می‌تواند به سانتیاگو برنابئو نقل مکان کند.
 
پوگبا قراردادش را با منچستریونایتد تمدید نکرده است؛ بنابراین او می‌تواند تابستان آینده به صورت رایگان به رئال مادرید برود و می‌تواند از ژانویه مذاکره با باشگاه‌های خواهان خود را آغاز کند.

بر اساس گزارش‌ها پوگبا تصمیم گرفته است پس از پایان قراردادش در ماه ژوئن،   به رئال مادرید بپیوندد.

پوگبا فصل فوق العاده‌ای را آغاز کرده و در ۶ بازی لیگ برتر ۷ پاس گل برای منچستریونایتد داده است.


۵- ژول کاند
رئال مادرید پس از جدایی رافائل واران و سرخیو راموس خلاء بزرگی را در قلب دفاعی خود احساس کرد.  

ادر میلیتائو به تدریج فرصت بیشتری برای بازی در ترکیب پیدا کرده و دیوید آلابا و ناچو گاهی اوقات به عنوان مدافع میانی بازی می‌کنند.

با این حال راه حل منطقی‌تر این است که کهکشانی‌ها هر چه زودتر یک مدافع میانی قابل اعتماد را به خدمت بگیرند.
 
یکی از این گزینه‌ها ژول کاند، مدافع میانی سویا است. این بازیکن فرانسوی یکی ازتاثیرگذارترین مدافعان میانی فصل گذشته لالیگا بود که ۳۴ بازی برای سویا انجام داد و ۲ گل و یک پاس گل برای تیمش به ثمر رساند.

او همچنین در ۶ بازی این فصل در ترکیب سویا حضور داشته و عملکرد مناسبی ارائه کرده است.

ارزش کاند در سایت معتبر ترنسفرمارکت حدود ۶۰ میلیون یورو است.  


کد مطلب: 778693

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/778693/بازیکنانی-صف-خرید-رئال-ایستاده-اند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com