پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱۸
۸
پایان نوار کلین شیت‌های تیم ملی با گل کره جنوبی

تداوم صدرنشینی ایران با تساوی برابر کره +حواشی

سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب: 778585
در چهارمین مسابقه از مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کره جنوبی متوقف شد اما همچنان صدرنشین است.
تداوم صدرنشینی ایران با تساوی برابر کره +حواشی
گروه ورزش جهان نيوز: تیم ملی فوتبال کشورمان در چهارمین مسابقه از مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی از ساعت 17 در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف تیم کره جنوبی رفت که  مسابقه با نتیجه  مساوی یک بر یک به پایان رسید. تیم ملی فوتبال ایران که 10 برد متوالی داشت در مهم‌ترین مسابقه در گروه A  در ورزشگاه خانگی متوقف  شد. آن هم در حالیکه دوبار توپ را به تیرک دروازه کره زد و درواقع کره‌ای ها با خوش شانسی بازنده نشدند و به کمک تیر دروازه نوار بردهای تیم ملی کشورمان را قطع کردند. تیم ملی با  این تساوی 10 امتیازی شد و همچنان صدرنشین گروه است. کره هم با 8 امتیاز در رده دوم جدول ایستاده است.

داور:احمد ابوبکر سعید الکاف( عمان)
کمک داوران:  أبوبکر العمر و راشد الغیثی( عمان)

کارت زرد: امید نورافکن، سردار آزمون ( تیم ملی ایران)
کارت قرمز:-

گل: سون هیونگ مین(دقیقه 49) برای کره علیرضا جهانبخش( دقیقه 77) برای تیم ملی ایران

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، سعید عزت‌اللهی، علیرضا جهانبخش (کاپیتان) ، احمد نوراللهی( از دقیقه 90 میلاد سرلک)، مهدی طارمی، وحید امیری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی قلی‌زاده( از دقیقه 52 امید نورافکن) و سردار آزمون( از دقیقه 90 مهدی قائدی).

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

ترکیب تیم کره جنوبی: کیم سوئنگ گیو، لی یونگ، کیم مین جائه، جونگ وو هونگ، هوانگ این بئون( از دقیقه 83لی دونگ)، سون هیون مین، لی جائه سو( از دقیقه 77 نا سونگ هو)، هوانگ هی چانگ( از دقیقه 80 لی جائ سو)، هونگ چول( از دقیقه 70 کیم جوسو)،  هوانگ هو جی، کیم یونگ گوون

سرمربی : پائولو بنتو

تمجید فیفا از گلزن کشورمان / ایران با ضربه سر جهانبخش همچنان صدرنشین

سایت فیفا در خصوص این تساوی و بازی مهم نوشت: ضربه سر جهانبخش تیم ملی ایران را مقابل کره جنوبی به تساوی رساند. حالا ایران با 2 امتیاز بالاتر نسبت به کره جنوبی در صدر جدول گروه A قرار دارد.
واکنش AFC به تساوی تیم ملی کشورمان و کره جنوبی

کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص این بازی نوشت: این بازی در ورزشگاه آزادی با تساوی به پایان رسید زیرا گل سون را علیرضا جهانبخش پاسخ داد. ایران اکنون با 2 امتیاز بالاتر نسبت به کره جنوبی در صدر جدول گروه A قرار دارد.
 
 
آمار بازی ایران و کره جنوبی / چشم بادامی ها سرتر از شاگردان اسکوچیچ

در این بازی تیم ملی کشورمان 12 شوت به سمت دروازه کره زد، در حالی که رقیب 16 شوت را به دروازه بیرانوند روانه ساخت. از این تعداد شوت، 3 شوت ما در چارچوب بود و 4 شوت در چارچوب دروازه کشورمان قرار گرفت.

آمارهای بازی را در زیر مشاهده کنید:

مالکیت: 53.9 درصد به سود کره جنوبی - 46.1 درصد برای تیم ملی کشورمان

کارت زرد: صفر کارت برای کره جنوبی / 2 کارت برای تیم ملی کشورمان

 

جهانبخش بهترین بازیکن دیدار ایران و کره جنوبی شد

علیرضا جهانبخش که تک گل تساوی بخش ایران را به زیبایی به ثمررساند، در پایان این دیدار به عنوان برترین بازیکن میدان معرفی شد.

رکورد 10ساله ایران مقابل کره‌جنوبی حفظ شد

با این که کره جنوبی موفق شد پس از مدت‌ها با گلزنی در ورزشگاه آزادی روند پیروزی‌های خانگی تیم ملی مقابل خودش را از بین ببرد و همچنین رکورد 10 برد پیاپی تیم ملی با هدایت اسکوچیچ را بشکند اما رکورد شکست ناپذیری تیم کشورمان مقابل رقیب شرقی حفظ شد تا چشم بادامی‌ها پس از 10 سال همچنان در حسرت پیروزی مقابل یوزهای ایرانی بمانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دیگه کسی حال فوتبال نداره پدر مردم درامده
Iran, Islamic Republic of
حال تو خوب نیست به بقیه مردم ربط نداره...رفتی تو آلبانی کامنت ناامید کننده می گذاری
Iran, Islamic Republic of
آیا محرمی، نورافکن و جهانبخش از میلاد محمدی، ترابی، قدوس و قائدی بهترن؟ آیا این جفای کادر فنی به این ستاره های آماده قابل اغماض است؟! با این سیستم تو جام جهانی جلوی تیمهای بزرگ میخواهیم چیکار کنیم؟
Iran, Islamic Republic of
کی روش یادت بخیر
Iran, Islamic Republic of
ترابی، قدوس، قائدی، سید مجید حسینی و میلاد محمدی باید فیکس بازی کنند
این تیم عالی با این سرمربی هیچگونه حرفی برای تیم های شاخص آسیا نخواهد داشت .آمار اعلامی بازی در کلیه ی زمینه ها بجز نتیجه دال بر برتری کره جنوبی در خانه بود.
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
این تیم بدون سرمربی بهتر نتیجه میگیرد.
مسئولان محترم ورزشی لطف با انتخاب یک سرمربی با دانش وسطح معلومات این تیم رویایی را به قعر نکشند. اسکوچیچ در حد واندازه تیم ملی فوتبال نیست .