پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

روش جدید سلبریتی‌ها برای سوءاستفاده از مردم

سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۰۷
کد مطلب: 778560
تعدادی از افراد مشهور عرب زبان در طرحی شرکت کرده‌اند که در ازای دریافت پول، طرفدارانشان می‌توانند با آن‌ها مکالمه مستقیم داشته باشند.
روش جدید سلبریتی‌ها برای سوءاستفاده از مردم
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، تعدادی از بازیگران اهل مراکش در طرحی شرکت کرده‌اند که طی آن مردم در ازای چند دقیقه تماس تلفنی یا تصویری با ستاره مورد علاقه‌شان، باید پول پرداخت کنند. هزینه این گفتگوها بر حسب زمان و اینکه بازیگر مورد نظر مخاطبان کیست، متفاوت خواهد بود.
 
در این طرح که واکنش‌های بسیاری در فضای مجازی در میان کاربران عرب زبان به دنبال داشته، هر یک از علاقه مندان می‌تواند با پرداخت مقدار معینی از پول با بازیگر مورد علاقه خود مکالمه تلفنی و حتی تصویری داشته باشند. آنها همچنین می‌توانند از بازیگر مورد نظر خود بخواهند ویدئوهایی برای تبریک روز تولد، سالگرد ازدواج یا مناسبت‌های دیگر برای آن‌ها ارسال کند.

قیمت این مکالمه‌های تلفنی یا تصویری بر حسب مدت زمان مکالمه با بازیگر مورد نظر متفاوت بوده و از ۴۰۰ تا ۱۰۰۰ درهم مغربی که معادل ۴۴ تا ۲۲۲ دلار می‌شود، متغیر خواهد بود.

بسیاری از بازیگران، خواننده‌ها و افراد مشهور عرب زبان از این طرح استقبال کرده و در آن شرکت کرده‌اند. این افراد با انتشار ویدئوهایی ضمن معرفی این طرح آمادگی خود را برای ارتباط مستقیم با طرفدارانشان در ازای دریافت پول اعلام کرده‌اند.

در این بین یکی از بازیگران اهل مراکش عنوان کرده است که هدفش از شرکت در این طرح جمع آوری ثروت نیست؛ بلکه او قصد دارد با سرمایه‌ای که از این طریق به دست می‌آورد فعالیت‌های خیرخواهانه انجام دهد و به خیریه‌ها کمک کند.طبق این گزارش، تا کنون ۲۰۰ هنرمند عرب زبان در این طرح شرکت کرده‌اند که تمامی آن‌ها از کشور مراکش نیستند و برخی از آن‌ها از کشورهای حاشیه خلیج فارس، شمال آفریقا، اروپا و برخی دیگر از کشورهای جهان هستند.

همچنین تعداد درخواست کننده‌ها برای ارتباط با بازیگران و خواننده‌ها تا کنون ۷۰ هزار نفر اعلام شده و پیش بینی می‌شود همچنان بر تعداد این افراد افزوده شود. برخی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی ضمن تمسخر و انتقاد از این طرح، سلبریتی‌ها را متهم به سوءاستفاده از مردم برای ثروت اندوزی کرده‌اند.
برچسب ها: سلبریتی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
.....!!!!
Iran, Islamic Republic of
....