سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱

«حمیدرضا پگاه» مجری تلویزیون شد

سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب: 778559
مسابقه «اتاق صفر و یک» با محوریت کسب و کارهای نوین و با شعار کارزار رقابت ایده‌ها و استارت‌آپ‌ها روی آنتن شبکه دو سیما می رود.
«حمیدرضا پگاه» مجری تلویزیون شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، مسابقه «اتاق صفر و یک» با محوریت کسب و کارهای نوین و با شعار کارزار رقابت ایده‌ها و استارت‌آپ‌ها از سه‌شنبه ۲۰ مهر  با اجرای حمیدرضا پگاه از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.در این مسابقه تلویزیونی که ایده‌ها و استارت‌آپ‌های مبتنی بر های‌تک در آن با یکدیگر به رقابت گذاشته می‌شوند، ۲۵ استارت‌آپ و ۱۵ طرح و ایده از میان ۱۴۷  شرکت‌کننده، در میدان محک و مسابقه قرار می‌گیرند.
 
در هر قسمت از برنامه نیز ۵ استارت‌آپ و ۳ ایده با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که با انتخاب مردمی در مرحله حذفی، ۵ نفر در زمینه استارت‌آپ و ۵ ایده به مرحله نهایی راه می‌یابند و در نهایت در این مرحله ۳ نفر منتخبِ نهایی یک میلیارد تومان جایزه می گیرند.

سرمایه گذاری برای راه اندازی استارت‌آپ و اجرایی شدن ایده ها نیز از دیگر جوایز این مسابقه است.  این مسابقه در ۵ هفته اول که مرحله مقدماتی مسابقه روانه آنتن می‌شود هر هفته یک قسمت و از قسمت ششم به بعد هفته‌ای دو قسمت در جدول پخش برنامه های شبکه دو قرار می‌گیرد که یک قسمت مربوط به طرح و ایده و قسمت دیگر مربوط به رقابت استارت‌آپ ها است.داوران این مسابقه محمد شریف‌خانی، نیما نامداری و محمدرضا فرجی هستند که در زمینه اکوسیستم استارت‌آپ‌ها شناخته‌ شده‌اند. از قسمت ششم به بعد نیز در هر قسمت کارشناسان مهمانی به برنامه اضافه می‌شوند که جزو مدیران شرکت‌های موفق استارت‌آپی هستند.

«اتاق صفر و یک» در ۳۰ قسمت به تهیه‌کنندگی امیر فروتن، کارگردانی علیرضا آقایی و اجرای حمیدرضا پگاه در گروه اجتماعی شبکه دو سیما تولید شده و سه‌شنبه‌ها بعد از گفت‌وگوی خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *