جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

مذاکرات لورکوزن و لیون با سردار آزمون

سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب: 778555
یک روزنامه نگار ایتالیایی مدعی شد دو باشگاه بایرن لورکوزن آلمان و لیون فرانسه مذاکرات خود را برای جذب سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران از سر گرفته اند.
مذاکرات لورکوزن و لیون با سردار آزمون
به گزارش جهان نيوز، قرارداد سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت روسیه این فصل با این باشگاه به پایان می‌رسد و آزمون بازیکن آزاد خواهد بود.

این مهاجم ایران که در سال‌های اخیر همواره مورد توجه تیم‌های بزرگ اروپا قرار داشته است، به گفته خودش قصد دارد فضای جدیدی را تجربه کند و به احتمال زیاد در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو، از زنیت جدا می‌شود و یا در نقل و انتقالات زمستانی، به یک تیم دیگر فروخته خواهد شد.

آزاد بودن آزمون در پایان فصل باعث شده است تا بعضی از باشگاه‌های دیگر اروپا اقداماتشان را برای جذب او آغاز کنند.

در تابستان گذشته، آزمون از سه تیم لیون فرانسه، بایرن لورکوزن آلمان و آ. اس رم ایتالیا پیشنهاد داشت اما در نهایت انتقال او به این تیم‌ها نهایی نشد.

گفته می‌شود مبلغ بالای صدور رضایتنامه برای آزمون از سوی باشگاه زنیت که حدود ۱۸ تا ۲۰ میلیون یورو برآورد می‌شود، مانع این انتقال شده است.

با وجود منتفی شدن مذاکرات در ماه‌های گذشته، مذاکرات هنوز با سردار آزمون ادامه دارد و ممکن است با اتمام قرارداد وی با باشگاه زنیت، عملی شود.

«دنیه‌له لونگو» روزنامه نگار ایتالیایی که در روزنامه کالچومرکاتو قلم می‌زند امروز با انتشار پیامی خبر داد لیون و لورکوزن در مذاکرات پیشرفته‌ای برای جذب آزمون به عنوان بازیکن آزاد هستند.

مهاجم ۲۶ ساله تیم ملی فوتبال ایران همواره یکی از نفرات برتر لیگ روسیه بوده است و فصل قبل هم عنوان بهترین بازیکن این لیگ را از آن خود کرد.

این در حالی است که رسانه های انگلیسی و ایتالیایی هم طی روزهای گذشته اعلام کرده اند آزمون مدنظر تیم های آرسنال و آث میلان قرار دارد و باید دید در نهایت مقصد مهاجم تیم ملی ایران کدام تیم و کشور خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قهرمان گل کوچیک مدرسه
Iran, Islamic Republic of
پس من چی ؟ چرا کسی دنبال من نمیاد ؟