پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۱۴

پیروزی کلاه قرمزی مقابل برنامه ۹۰ در نظرسنجی

دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۱
کد مطلب: 778539
در یک نظرسنجی که از سوی «همشهری» برای انتخاب بین بازگشت «کلاه قرمزی» یا «برنامه ۹۰» انجام شد مردم به بازگشت کلاه‌ قرمزی رأی دادند.
پیروزی کلاه قرمزی در مقابل ۹۰
به گزارش جهان نيوز، در یک نظرسنجی که از سوی «همشهری» برای انتخاب بین بازگشت «کلاه قرمزی» یا «برنامه ۹۰» انجام شد مردم به بازگشت کلاه‌ قرمزی رأی دادند.

کلاه‌قرمزی برگردد تلویزیون را روشن می‌کنیم!

در بخشی از گزارش همشهری آمده است: در این نظرسنجی از ۳۵۰ نفر سؤال کردیم که بین کلاه‌قرمزی و ۹۰، ‌اگر تنها یک گزینه برای بازگشت به تلویزیون داشته باشید کدام را انتخاب می‌کنید؟ تقریبا هیچ‌کدام از افراد جامعه آماری ما، ‌به صراحت به این سؤال پاسخ ندادند. همه آنها انگار بر سر یک دوراهی سخت ایستاده بودند و فکر می‌کردند با انتخاب هرکدام از گزینه‌ها به دیگری جفا کرده‌اند.

اما درنهایت در این نظرسنجی کوچک، ‌این کلاه‌قرمزی بود که برنده شد. ۵۳ درصد مخاطبان جامعه آماری ما که بین ۱۸ تا ۴۵ ساله بودند بین کلاه‌قرمزی و ۹۰، ‌کلاه‌قرمزی را انتخاب کرده بودند و ۴۷ درصد بازگشت عادل فردوسی‌پور به رسانه ملی برایشان ارجح بود.

۲۳ درصد طرفداران بازگشت کلاه‌قرمزی گفته‌اند که درصورت بازگشت این برنامه به رسانه ملی دوباره پای تلویزیون می‌نشینند و این برنامه می‌تواند موجبات آشتی آنها با رسانه بزرگ ایران را فراهم کند. تعداد قابل‌توجهی از این طیف بر این باور بودند که انتخاب سختی داشته‌اند و صرفا چون اهل فوتبال نیستند بازگشت کلاه‌قرمزی برایشان مهم‌تر است.

طرفداران بازگشت برنامه ۹۰، ‌عموما در یک خلأ بزرگ اشتراک داشتند: دیگر نمی‌توانیم تحلیل‌ها و حواشی فوتبالی را آن‌طور که دل‌مان می‌خواهد دنبال کنیم و انگار لذت فوتبال‌ دیدن در ما کم شده است. ۸۶درصد از طرفداران بازگشت ۹۰ هم گفته‌اند که هیچ برنامه‌ای در این مدت نتوانسته جای برنامه عادل فردوسی‌پور را برای آنها پر کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
کلاه قرمزی خیلی بهتر از فوتبال بی حاصله... لااقل آدم کلی معرفت یاد میگیره نه دشمنی و زیرپاکشی و بی اخلاقی و حقه و دغل....
محمد
Iran, Islamic Republic of
زنده باد عادل خان
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم
حجت
Iran, Islamic Republic of
جامعه آماری 350 نفری؟؟؟
واقعا چی میشه همچین خبری رو تیتر میکنید؟
متاسفم شدم نه اصلا ازتون نا امید شدم
Behnam
Iran, Islamic Republic of
الان چه چیزی را اثبات کردید؟.
Iran, Islamic Republic of
اینکه رسانه‌های اصلاح طلب فردوسی پور رو گنده کردن وگرنه تو دل مردم جایی نداره
علی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد عادل فردوسی پور
سینا
Iran, Islamic Republic of
طرح این سوال واقعا مسخره بود. اگه نظرسنجی از تلوزیون پخش میشد، ۹۰درصد مردم ۹۰ را انتخاب میکردند. شک نکنید.
Iran, Islamic Republic of
خخخخ حتی از اسم عادل هم وحشت دارید..
علی
Iran, Islamic Republic of
خیلی خنده داره، یعنی اون جامعه آماری 300 نفری باید واسه 80 میلیون نفر تصميم بگیرند؟
طاها
France
....
فری
Iran, Islamic Republic of
اینا فقط دنبال بهونه هستن که ۹۰ به هیچ عنوان بر نگرده. امیدوارم حداقل همون کلاه قرمزی رو برای بچه ها پخش کنن. حتی بچه ۵ساله منم دیگه پای کارتون صدا سیما نمیشینه
Iran, Islamic Republic of
سلام
خیلی مسئله ی پیچیده ایی نیست، در یکی از برنامه های زنده از مردم بصورت پیامکی نظرسنجی کنید. البته خودتان از حالا نتیجه را خوب می دانید...
Romania
ذلت و عزت دست خداست، الکی خودتونو نکشید