کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سیم بکسل مصرفی در مرغداری

19 مهر 1400 ساعت 16:38


سیم بکسل یک ابزار صنعتی با تنوع، پیچیدگی ها و اطلاعات فنی مختلف می باشد که شکل ها و متریال های مختلفی از آن در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. سیم بکسل های مصرفی در مرغداری نوعی از سیم بکسل از جنس فولادی هستند که به توضیحات بیشتر در ادامه برای این ابزار صنعتی می پردازیم. سیم بکسل های مصرفی در مرغداری هم بصورت قرقره های 1000 متری بر روی قرقره ای چوبی محکم و هم بصورت متری باز در بازار یافت می شوند و اغلب دارای آبکاری سطحی گالوانیزه هستند.

در اصطلاح بازار به سیم بکسل مرغداری سیم بکسل افشان نیز گفته می شود که ساختار این سیم بکسل 7X7 بوده و در قسمت بیرونی دارای 6 استرند که هر یک دارای 7 مفتول می باشند که به دور یک استرند در مغزی بافته شده اند تولید شده است. سیم بکسل مرغداری معمولا از نوع ریز بار در سایز های بسیار ریز بوده و معمولا در سایز های 3، 4 و 5 میلیمتر مورد استفاده قرار میگیرد. سیم بکسل مرغداری برای اتصالات سیستم های دانخوری بشقابی و آبخوری نیپل مورد استفاده قرار می گیرند. سیم بکسل مرغداری از جنس فولادی بوده و معمولا با آبکاری گالوانیزه عرضه میشود. ساختار ساده 7X7 پر کاربرد ترین ساختار در تولید سیم بکسل  مرغداری است که بصورت قرقره ای با قرقره هایی به متراژ 1000 متر عرضه میشود.

اطلاعات فنی سیم بکسل افشان
 

سیم بکسل افشان 7x7 که هم بصورت تک و هم بصورت مغزی برای سیم بکسل های دیگر که دارای مغزی IWRC هستند مورد استفاده قرار می گیرد یکی از ساختار های پایه ای سیم بکسل محسوب می شود. سیم بکسل افشان 7x7 در گرید های استنلس استیل 304 و 316 بعنوان مغزی برای سیم بکسل های استیل در هر دو گرید 304 و 316 و از گرید های مختلف فولادی در مغزی سیم بکسل های فولادی بکار گرفته می شود. گرید ها و تنسایل های مختلفی از سیم بکسل افشان مرغداری 7x7 مورد استفاده قرار می گیرند که تنسایل 1770 نیوتن بر میلیمتر مربع پر کاربرد ترین آنها می باشد که در سایز های 1 الی 8 میلیمتر دارای بیشترین میزان کاربری در صنایع می باشد. سیم بکسل افشان 7x7 هم بصورت ساده و هم بصورت روکش دار با روکش PVC که دارای کاربری های صنعتی و بالاخص باشگاهی بای اتصالات بدنسازی دارد مورد استفاده قرار می گیرد. بازرگانی جنرال بکسل وارد کننده و عرضه کننده سایز های مختلف سیم بکسل افشان 7x7 در ایران می باشد.

فروشگاه جنرال بکسل با بیش از 20 سال سابقه در امر تهیه و فروش سیم بکسل کلایمری، ابزار حمل و نقل واتصالات انواع زنجیر، اسلینگ و سیم بکسل با کیفییت بالا و قیمت مناسب به همراه مدیریت جدید و کارکنان مجرب آماده همکاری با فروشندگان و خریداران گرامی می باشد . سیم بکسل مغز کنفی و مغز فولادی و عرضه انواع سیم بکسل های روکش دار برای کاربری های باشگاه های بدنسازی در سایز های مختلف، انواع سیم بکسل افشان با کاربری در مغداری ها در سایز های مختلف در این فروشگاه عرضه می شوند.


کد مطلب: 778535

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/778535/سیم-بکسل-مصرفی-مرغداری

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com