کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

موسوی: کروبی دانشمند سیاسی است!

19 مهر 1400 ساعت 9:51

موسوی در این‌ باره تاکید کرد: آقای کروبی هرگز خود را از نظام جدا ندانسته و مثل همه ما در پیشرفت‌ها و نواقص نظام خود را شریک می‌داند.


به گزارش جهان نیوز، «اصل نظام محفوظ بماند و ان‌شاءلله عیوب و نواقصش برطرف شود» از زبان کروبی در سخنرانی مراسم خانه کرباسچی با واکنش‌ برخی اصلاح طلبان مواجه شده است.

سید افضل موسوی، عضو شورای مرکزی کارگزاران سازندگی ایران، در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین درباره این موضوع گفت: قبول داشتن اصل نظام غیر از انتقاد داشتن است و زمانی که به حرفی توجه می‌کنیم نباید به گوینده آن نگاه کنیم کمااینکه حضرت امیر (ع) می‌فرمایند: باید به اصل یک حرف توجه و دقت کنیم نه به گوینده.

او ادامه داد: اصل حرف آقای کروبی درست است؛ آقای کروبی دانشمند سیاسی است که از ابتدای نوجوانی و جوانی در کار سیاسی بوده، زندان کشیده و در رژیم سابق با برخورد مواجه شده و در جمهوری اسلامی تا ریاست مجلس بالا رفته، بنابراین ایشان نمی‌خواهد و نمی‌تواند از نظام جدا باشد.

موسوی در این‌ باره تاکید کرد: آقای کروبی هرگز خود را از نظام جدا ندانسته و مثل همه ما در پیشرفت‌ها و نواقص نظام خود را شریک می‌داند.

او با رد ادعاهایی درباره تاثیرگذاری کرباسچی بر کروبی توضیح داد: عده‌ای به دنبال براندازی نظام هستند و داستان دیگری را دنبال می‌کنند چراکه آقایان کروبی و کرباسچی هرگز برانداز نبوده و نیستند و به همین دلیل از مواضع ایشان انتقاد می‌کنند.

موسوی با تاکید بر این نکته که «کسانی که امروز منتقد گفته‌های کروبی هستند به دنبال براندازی هستند» افزود: مگر آقای کروبی تازه گفته است که اصل نظام با اعمال مواردی باید اصلاح شود، سال‌هاست که این حرف‌ها را می‌زند و حرف تازه‌ای در منزل کرباسچی نبوده و نیست که بگوییم با القا و تلقین کرباسچی بوده است.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در پایان گفت: آقای کروبی با ۸۰ سال سن و بالغ بر ۴۰ سال فعالیت سیاسی تحت تاثیر کسی صحبت نمی‌کند.


کد مطلب: 778479

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/778479/موسوی-کروبی-دانشمند-سیاسی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com