جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۸
۳

زمان پخش زنده فینال کشتی محمدرضا گرایی

يکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 778398
فرنگی کار وزن ۶۷ کیلوگرم کشورمان امشب در فینال مسابقات جهانی کشتی برای کسب مدال خوش‌رنگ طلا روی تشک خواهد رفت. این مسابقه به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
زمان پخش زنده فینال کشتی محمدرضا گرایی
گروه ورزش جهان نيوز: در فینال وزن ۶۷ کیلوگرم مسابقات جهانی کشتی فرنگی امشب ساعت ۱۹:۳۰ محمدرضا گرایی نماینده کشورمان رو در روی «نظیر عبداله یف» از روسیه قرار خواهد گرفت. این مسابقه حدود ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امشب برگزار خواهد شد و به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

شب گذشته محمدرضا گرایی در مصاف با «راماز زویدزه» از گرجستان با نتیجه 7 بر 6 به طور معجزه آسا به پیروزی رسید و فینالیست شد.

محمدرضا گرایی پس از کشتی‌های دلاورانه‌اش در توکیو و کسب طلای المپیک، کشتی دوستان ایرانی را امیدوار به کسب طلایی دیگر در آوردگاه جهانی اسلو کرده بود.

به گزارش جهان نيوز، تا این لحظه تیم ملی کشتی فرنگی ایران با محمدعلی گرایی و پژمان پشتام در اوزان ۷۷ و ۸۲ کیلوگرم صاحب دو مدال برنز جهان شد. در مبارزه‌های فینال اوزان ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم  هم محمدهادی ساروی و علی‌اکبر یوسفی صاحب دو مدال خوش‌رنگ طلا شدند.

اگر شاگردان محمد بنا امشب بتوانند دو طلای دیگر را با گرایی و دلخانی به دست آورد، با کسب چهار مدال طلای جهانی رکوردی ارزشمند را به خود اختصاص خواهد داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
صورت زنده از شبکه سیما پخش خواهد شد.
شبکه سیما یعنی کانال چند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
از شبکه ۳
United States
نوشته از شبکه ۳ سیما