سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
۱۷
رئیس جمهور:

مردم را به واکسیناسیون تشویق کنید/ وزارت بهداشت نظرات طب سنتی را راستی آزمایی کند

شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب: 778309
رئیس جمهور از بزرگان صاحب نفوذ و صاحب تریبون در جوامع محلی و استان‌های مختلف کشور خواست مردم را به واکسیناسیون تشویق و ترغیب کنند.
مردم را به واکسیناسیون تشویق کنید/ وزارت بهداشت نظرات طب سنتی را راستی آزمایی کند
به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، تاکید کرد: رسانه‌های جمعی به‌ویژه صدا و سیما به اطلاع‌رسانی دقیق و اقناعی درباره ضرورت واکسیناسیون ادامه دهند و همچنان توصیه به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با جدیت در دستورکار باشد.

وی با اشاره به گسترش واکسیناسیون در جامعه و تاثیر آن بر بهبود شرایط از نظر کاهش شمار مبتلایان و جان باختگان گفت: این موفقیت‌ها به معنای نادیده گرفتن و رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی نیست و عادی‌انگاری خطرناک است و می‌تواند زمینه را برای موج جدید بیماری فراهم کند.

رئیس‌جمهور از بزرگان صاحب نفوذ و صاحب تریبون در جوامع محلی و استان‌های مختلف کشور خواست مردم را به واکسیناسیون تشویق و ترغیب کنند.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به ضرورت فعال شدن کمیسیون نظارت بر اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: مصوبات ستاد باید به صورت دقیق و کامل اجرا شود و این نظارت شرط موفقیت است.

وی همچنین با تبریک فرارسیدن ماه ربیع‌الاول، گفت: در این ماه شاهد افزایش جشن‌ها و مراسم شادی از سوی مردم هستیم و لازم است از اجتماعات غیرضرور پرهیز، و یا در صورت ضرورت برگزاری مراسم، شیوه‌نامه‌های بهداشتی به طور کامل رعایت شود.

رئیس‌جمهور در ادامه با تاکید بر ضرورت توجه علمی و پژوهشی به افکار و سخنان جدید و ایده‌ها و نظرات نو، و بسته نشدن باب پژوهش در حوزه درمان کرونا گفت: طب سنتی در زمینه مبارزه با بیماری‌ها، ایده‌ها و نظراتی دارد که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌تواند آنها را بررسی و راستی‌آزمایی کند.

رئیسی در ادامه با بیان اینکه باید به تدریج به سمت بازگشایی حضوری مدارس حرکت کنیم، گفت: با گسترش و تکمیل واکسیناسیون شاهد آموزش حضوری در مدارس خواهیم بود.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت حضور منظم و کامل کارمندان در ادارات برای پاسخگویی و انجام امور مردم، گفت: طبق جدول رنگ‌بندی شهرها و با توجه به بهبود شرایط با گسترش واکسیناسیون، حضور کارکنان در ادارات به صورت کامل و در ساعت مقرر ضروری و لازم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جناب رئیسی عزیز! لطفا قبل از ترغیب مردم به واکسن، سخن مخالفان واکسن را هم بشنوید. !!!!
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
سخنان مخالفان در این سایت جهان نیوز درج نمیشه.
آقای رئیسی، تا زمانیکه برخی مدیران و اطرافیانشان تاجر و اهل تجارت باشند و از نوسانات و افزایش دلار سود ببرند ، وضعیت اقتصاد کشور ما هیچگاه درست نمیشه.!!!! چونکه طبق روایات ، حرص و طمع تاجران در آخرالزمان ، بی‌نهایته و سیرشدنی نیست.!!!!!
Iran, Islamic Republic of
دقیقا احسنت....
آقای رییسی بزرگور ودوست داشتنی اجبار به تزریق واکسن ومقرراتی در این زمینه نقض آزادی وحقوق شهروندی کسانی است که واکسیناسیون اجباری را نمیپذیرند
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
بگذارید مردم شبانه روز به نیازهای حداقلی زندگی خود مشغول باشند به حرفهای آنهائیکه در سلمونی ها و تاکسیها میزنند زیاد توجه نکنید
Iran, Islamic Republic of
آقای رییسی ترغیب کجا بود بنده نمی خواهم از واکسن ها بزنم اعتماد ندارم نظریات علمی متناقضی در سطح علمی جهانی دارد در مورد واکسن عملکردش و عوارضش مطرح میشود من حق انتخاب باید داشته باشم اگر دولت تضمین می دهد بعد از تزریق واکسن اتفاقی برای من خانو.اد ه ام نمی افتد و تضمین عملی مبنی بر حمایت از کسانی که بر اثر تزریق واکسن می میرند و یا اسیب می بینند حرفی نداریم اطاعت می کنیم اما الان دارند اعلام می کند اگر واکسن نزنید در اداره شما را به تخلفات اداری معرفی و برخورد می کنیم؟!!
متاسفانه وزیر فعلی بهداشت فقط روی وارد وااکسن به کشور نظر دارند غافل از اینکه واکسیناسیون صرف در کلیه ی دولتهای غربی هم به شکست انجامیده است
Iran, Islamic Republic of
....
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
دوست بزرگوار.... لطفا بزنید.
دوست بزرگوار مطالعه فرمایید واکسیناسیون جمعی بدون رعایت پروتکل ها و بازگشایی های فله ای عایدی نداشته وندارد
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
....
جناب رییسی بزرگوار هنرمندی چون مرحوم مهرآوران، هر دو دوز واکسن را هم بنا بر گفته فرزندشان دریافت نموده بودن لیکن فوت نمودن . الزام به واکسیناسیون در جاییکه تزریق کنی یا نکنی هردوبا عدم رعایت پروتکل ها در معرض فوت هستید کاری عبث وبیهوده نیست؟!
Iran, Islamic Republic of
.....
کلیه ی واکسن های ساخته شده در جهان برای شرایط اضطراری وبدون رعایت کارآموزی های بالینی تهیه گردیده اند پس چگونه خود را به دامان یک وجود اضطراری ونامیمون بعنوان کرونا بندازیم که در آینده معلوم نیست با چه عوارضی روبرو میگردیم
Iran, Islamic Republic of
آقا واکسیناسیون یعنی ورود ماده ای به بدن و حریم جسمی یک انسان. نباید اجباری باشه. خصوصا که عده ای از واکسن زده ها فوت کردند.
آقای رییسی لطفا تصمیماتی چون روحانی را نگیرید