کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر نفت: دولت باید چابک سازی شود

16 مهر 1400 ساعت 17:10

وزیر نفت با بیان اینکه امکان جذب همه نیرو‌ها وجود ندارد، گفت: دولت باید چابک سازی شود.


به گزارش جهان نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، جواد اوجی بعد از ظهر جمعه در نشست شورای اداری شهرستان جم با بیان اینکه این وزارت خانه ۶۱ هزار نیروی رسمی، ۱۰۵ هزار احکام ثالت، ۳۵ هزار قرارداد موقت و چهار هزار قرارداد معین دارد گفت: دولت باید چابک سازی شود و امکان جذب همه کارگران نیست.

وی افزود: درخواست برای جذب همه این نیروها غیر ممکن است.

اوجی با بیان اینکه تبعیض در پرداخت‌ها و بی عدالتی قابل قبول نیست افزود: به زودی کارگروهی برای بررسی پیمان‌های شرکت‌های منطقه و بحث طبقه بندی و معیشتی اعزام خواهد شد.

وی از اضافه شدن ۱۰ هزار سمت سازمانی حذف شده در نفت خبر داد گفت: باید هم پرداختی‌ها به پیمانکاران به موقع باشد و هم پیمانکاران به موقع حقوق‌ها را پرداخت کنند.

وزیر نفت از اجرای ۳۰۳ پروژه در چهار شهرستان جنوبی استان با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان طی امسال و سال آینده خبر داد و تاکید کرد: هر طرحی را که متعهد شدیم حتماً اجرا خواهیم کرد.
وزیر نفت پیرامون فرودگاه توحید جم گفت: نگهداری فرودگاه بر عهده سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی خواهد بود و راهبری آن به وزارت راه واگذار می‌شود. وزیر راه نیز با این موضوع موافقت کرده است.

اوجی پیرامون آب شیرین کن‌های جم گفت: فاز اول این طرح با تأمین اعتبار ۷۰ میلیارد تومان دیگر امسال اجرا می‌شود. برای اجرای کامل پروژه حدود ۳۵۰ میلیارد تومان نیاز است که به عنوان وزیر معین در جلسه هیئت دولت مطرح خواهم کرد.

وزیر نفت برای حمایت از تیم پارس جنوبی جم نیز گفت: اختیار به سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی واگذار می‌شود تا از تیم حمایت کند.

وزیر نفت پیرامون مطالبه مهم جاده جم به شیراز نیز گفت: موضوع را در جلسه هیئت دولت مطرح خواهم کرد.


کد مطلب: 778226

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/778226/وزیر-نفت-دولت-باید-چابک-سازی-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com