چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱

قول وزیر اقتصاد به رئیس جمهور

جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب: 778217
وزیر اقتصاد برای اصلاح ساختار در سازمان اموال تملیکی ۳ ماه زمان خواست.
قول وزیر اقتصاد به رئیس جمهور
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، در جریان بازدید دولتمردان از زیرساختهای اقتصادی استان بوشهر بار دیگر چالش انبارهای سازمان اموال تملیکی  و رسوب میلیاردها تومان کالاهای تعیین تکلیف شده یا نشده در این سازمان مطرح شده است.

در این بازدید رئیس جمهور نسبت به وضعیت نا به سامان انبارهای سازمان  (اعم از استان تهران) انتقاد کرده و خواستار تعیین تکلیف کالاهای موجود و اصلاح ساختار در مجموعه سازمان اموال تملیکی شده است.

بر همین اساس وزیر اقتصاد در حضور رئیس جمهور وعده اصلاح ساختار این سازمان در ظرف سه ماه و همچنین کاهش حجم کالاهای موجود در انبارها را مطرح کرد.

یکی از ابهامات در خصوص عملکرد سازمان اموال تملیکی بحث آتش سوزی گسترده ابتدای تابستان در انبارهای استان تهران است. متاسفانه بعد از گذشته سه ماه از این حادثه تاسف بار که در سنوات اخیر نمونه ان دیده نشده بود هنوز هیچ اطلاعیه مشخصی درباره مسببان و مسئولان این خسارت عظیم ارائه نشده است.

در اقع در حالی که با دستور آیت الله رئیسی بایستی ظرف سه ماه آتی برنامه اصلاح ساختار این سازمان نهایی شده باشد امروز بعد از گذشت سه ماه از یک اتش سوزی گسترده در قلب اقتصادی  و پایتخت کشور  هنوز علت و میزان خسارت آن آتش سوزی  اعلام نشده است.

سوالی که در ذهن کارشناسان ایجاد شده است این بود که وقتی ابعاد یک آتش سوزی آن هم در استان تهران مشخص نشده است چگونه در وضعیت فعلی میتوان انتظار تحول و پیاده سازی برنامه اصلاح ساختار را داشت.

نکته جالب توجه اینکه میر سلیم نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی ابهامات جدی در خصوص این اتش سوزی مطرح کرده بود که حتی به این مطالبه نماینده مجلس نیز پاسخی داده نشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *