پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
به رغم تداوم تحریم و کرونا، جهاد تولید در گروه سايپا ادامه دارد؛

توليد حدود ۴۰ هزار خودرو در شهریور ماه توسط گروه سایپا/ افزايش ۱۴ درصدي نسبت به مدت مشابه سال گذشته

جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب: 778215
گروه خودروسازي سايپا با توليد حدود ۴۰ هزار دستگاه خودرو در شهريورماه سال جاري توانست رشد ۱۴ درصدی را نسبت به شهريور سال گذشته ثبت كند.
توليد حدود ۴۰ هزار خودرو در شهریور ماه توسط گروه سایپا
به گزارش جهان نيوز به نقل از سايپانيوز، گروه خودروسازی سايپا در سايت‌هاي توليدي خود شامل شركت‌هاي سايپا، پارس‌خودرو، سايپاسيتروئن، بن‌رو، سايپاديزل و زامياد توانسته اين تعداد خودرو توليد كند كه نسبت به مدت مشابه پارسال با توليد حدود ۳۵ هزار دستگاه، بيانگر رشد ۱۴ درصدي است.

جهاد تولید و موفقيت گروه سايپا در شش ماهه نخست امسال در حالي صورت گرفته كه علاوه بر ادامه محدوديت‌هاي ناشي از تحريم و شيوع بيماري كرونا، تعطيلات نوروزي و تابستاني صنعت خودرو نيز در نيمه نخست سال واقع شده و با توجه به رشد توليد پيش‌بيني مي‌شود در نيمه دوم سال جاري، ركوردهاي جديدي در اين زمينه به ثبت برسد.

اين در حالي است كه چند محصول جديد نيز تا پايان امسال به سبد عرضه سايپا افزوده خواهند شد كه زمينه‌ساز تنوع و رشد کیفی محصولات را فراهم خواهند كرد.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *