پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

فرش را آنلاین و ارزان‌تر از همه جا بخرید

پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 778155
فرش را آنلاین و ارزان‌تر از همه جا بخرید
یکی از ضروری ترین وسایل در زندگی ما ایرانی ها فرش محسوب می ‌شود. تمام منازل امروزه از این کالای ضروری استفاده می کنند. فرش ماشینی به عنوان یکی از پرتقاضاترین فرش های موجود در بازار کشور شناخته می شود. امروزه خرید یک فرش با کیفیت بالا به عوامل مختلفی بستگی دارد. با توجه به تولید انواع فرش ماشینی با استفاده از الیاف های مختلف و شانه و تراکم گوناگون، شما باید جهت خرید فرش اطلاعات کافی داشته باشید.
 
 
فرش ماشینی

اهمیت فرش ماشینی به گونه ‌ای است که بسیاری از تازه دامادها به هنگام خرید جهیزیه، نخستین خرید خود را از بین فرش های موجود انجام می دهند. به همین علت همواره دغدغه خرید فرش با کیفیت بالا در بین افراد وجود دارد. با ما همراه باشید تا در تک فرش به عنوان مرکز فروش انواع فرش ماشینی اطلاعات کافی به شما ارائه دهیم.

مشخصات فرش ماشینی با کیفیت
ما در مجموعه تک فرش به منظور انتخاب و خریدی ایده آل، برای شما خصوصیات یک فرش با کیفیت را ارائه می دهیم. شما می توانید با مطالعه این مطلب به خوبی از مشخصات فرش ماشینی با کیفیت آگاهی پیدا کنید.

چنانچه قصد خرید فرش ماشینی را دارید باید با بررسی فاکتورهایی اقدام به خرید نمایید. هر کدام از شاخصه های موجود می توانند در قیمت فرش خریداری شده توسط شما اثرگذار باشند.
  • الیاف و یا نخ فرش
یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید فرش ماشینی باید مد نظر قرار دهید نوع الیاف و نخ فرش به کار برده در ساخت آن است. استفاده از الیاف با کیفیت می ‌تواند تضمین خرید یک فرش با کیفیت به شما را بدهد. هر اندازه کیفیت الیاف به کار برده در ساخت فرش بیشتر باشد می ‌توان گفت که شما انتخاب مناسب تری داشته‌ اید. مجموعه ما در تک فرش با بهره مندی از انواع فرش های ماشینی تولید شده با استفاده از الیاف با کیفیت، خدمات گسترده ای در این زمینه به شما ارائه می دهد. استفاده از نخ پلی پروپیلن، پلی استر و بی سی اف در فرش های موجود در مجموعه ما موجب شده که شما بتوانید گزینه ‌های فانتزی در اختیار داشته باشید.
  • شانه و تراکم
یکی دیگر از مهمترین نکاتی که شما هنگام خرید فرش باید مد نظر قرار دهید شانه و تراکم آن خواهد بود. دقت داشته باشید که هر اندازه فرش خریداری شده توسط شما دارای تراکم و شانه بیشتری باشد می توان گفت که از دستگاه های جدیدتر و تکنولوژی به روزتری برای تولید آن استفاده شده است. با توجه به این که بالا رفتن تراکم و شانه موجب ریزبافت تر شدن فرش می شود، محصول نهایی دارای مقدار الیاف بیشتری برای شما خواهد بود. مجموعه ما در تک فرش با بهره مندی از انواع فرش ماشینی با تراکم های بالا به شما گزینه های متعددی جهت خرید ارائه خواهد شد.
 
 
کیفیت بالا
  • قابل شستشو بودن فرش
یک فرش مناسب جهت خرید باید حتماً از این قابلیت برخوردار باشد که به هنگام شستشو کیفیت خود را از دست ندهد. چنانچه فرش تولید شده از لحاظ کیفیت الیاف در سطح بالایی قرار داشته باشد شما به راحتی می توانید اقدام به شستشوی آن نمایید. علاوه بر این فرش خریداری شده توسط شما با شستشو از شل شدگی، پوسیدگی و زرد شدگی در امان خواهد بود.

بهره مندی از قابلیت هیت ست
ما درت تک فرش به منظور سهولت جهت خرید انواع فرش، به شما گزینه های متعددی ارائه می دهیم. یکی از ویژگی های فرش های ارائه شده توسط ما بهره مندی از قابلیت هیت ست است. قابلیت هیت ست به فرآیندی اطلاق می شود که بعد از ریسیده شدن نخ آن را با استفاده از دما و بخار بالا تثبیت می کنند. این عمل موجب می شود که کیفیت نخ به کار برده بسیار بالاتر رود. علاوه بر این با استفاده از این فرآیند موجب می شود شما قابلیت های دیگری در فرش خریداری شده توسط خود مشاهده نمایید. از جمله این قابلیت ها می توان به ضد حساسیت و آلرژی شدن فرش خریداری شده، نرمتر شدن فرش و همچنین پرزدهی بسیار کمتر اشاره کرد. در کنار این ویژگی و استفاده از هیت ست به شما کمک می کند که در برابر گرد و غبار و آلودگی هوا فرشی مقاوم تر داشته باشید.
  • عدم پرزدهی
توجه داشته باشید که فرش مناسب فرشی است که پرزدهی نداشته باشد. چنانچه اقدام به خرید فرش نمایید و پس از مدت زمانی حدوداً یک هفته ای کماکان پرزدهی فرش شما ادامه داشته باشد باید بدانید که اقدام به خرید فرش بی کیفیت نموده اید.
تمام شرایط بیان شده این مهم را می طلبد که شما جهت خرید فرش، روی به خرید از فروشگاه معتبر و فرش های تولید شده توسط برندهای شناخته شده بیاورید.

خرید فرش ماشینی با بهترین قیمت
علاوه بر مواردی که برای شما بیان کردیم و هنگام خرید فرش باید مد نظر قرار دهید، گزینه خریداری شده توسط شما باید دارای قیمت مناسبی باشد. تنوع فرش های موجود در بازار این امکان را می دهد که شما متناسب با نیاز خود و هزینه ای که قصد پرداخت دارید بتوانید فرش با کیفیت را خریداری نمایید. ما در مجموعه تک فرش با بهره مندی از انواع فرش های با کیفیت، تولید شده تحت برندهایی مانند محتشم، فرش مشهد اردهال، قالی سرام، قالی شاهکار صفویه، فرش سبلان، فرش شاهکار آریایی و فرش برنتین سعی در پاسخگویی به نیازهای شما داشته ایم. به منظور رفاه حال شما عزیزان، ما با خرید مستقیم فرش از شرکت های نام برده و با قیمت ایده آل آن را به طور رایگان به سراسر کشور برای شما ارسال خواهیم کرد.
 
 
متناسب با سلیقه ایرانی

تک فرش، مرکز فروش انواع فرش ماشینی
اگر به دنبال خرید فرش ماشینی در طرح های مدرن و کیفیت بالا هستید، ما در مرکز تک فرش با فروش انواع فرش فانتزی مدرن، سعی در پاسخگویی به نیازهای شما داشته ایم. ما در این مجموعه با فروش فرش چهل تکه، فرش فرانسوی، فرش طرح تور، فرش مراکشی و فرش پرز بلند شگی، گزینه های متعددی به شما ارائه می دهیم. علاوه بر این برای خرید فرش کهنه نما و انواع گلیم می توانید با مراجعه به وب سایت ما گزینه های متعددی را بررسی نمایید. شرایطی که ما برای شما در نظر گرفته ایم به راحتی این امکان را در اختیار شما قرار داد که با بررسی طرح‌ های موجود اقدام به خریداری فرش برای مکان های مختلف داشته نمایید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *