پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

علت تاخیر و دیر رسیدن ماموران ۱۱۰

جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۰۳
کد مطلب: 778151
سردار حاجیان با بیان نکاتی علت تاخیر و دیر رسیدن ماموران پلیس ۱۱۰ پس از تماس‌های مردمی را توضیح داد.
علت تاخیر و دیر رسیدن ماموران ۱۱۰
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، سردار مهدی حاجیان سخنگوی نیروی انتظامی و معاونت امور اجتماعی ناجا در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با بیان نکاتی علت تاخیر و دیر رسیدن ماموران پلیس ۱۱۰ پس از تماس‌های مردمی را توضیح داد.

وی تصریح کرد: یکی از علل تاخیر و دیر رسیدن ماموران نیروی انتظامی در پلیس ۱۱۰ پس از دریافت تماس‌های مردمی، تراکم کاری است که ممکن است در آن زمان وجود داشته باشد.

سخنگوی ناجا همچنین اضافه کرد: سامانه پلیس ۱۱۰ تعریف مشخصی دارد و بدون اینکه قصد توجیه داشته باشم باید بگویم که علت تاخیر ماموران این پلیس در برخی از مواقع به دلیل همزمان شدن چند مورد درخواست نیاز به خدمات پلیسی مردم با یکدیگر است و طول می‌کشد تا تعداد گشتی‌های فعال به تقاصای مردم پاسخ بدهند و مراجعات آن‌ها با توجه به اولویتها صورت می‌گیرد و در تلاش هستیم کمبودها و نواقص را مرتفع کنیم.

سردار حاجیان خاطرنشان کرد: بحث کمبود نیروی انسانی در نیروی انتظامی مشهود است است و اقدامات خوبی در رفع این کمبود در دست انجام است.

وی تصریح کرد: گزینش نیروی انتظامی برای افزایش نیرو و ظرفیت‌های فعلی فعال‌تر شده است و افراد دارای ویژگی‌های خاص با توجه به توانمندی و همچنین با توجه به نیازمندی پلیس جذب نیروی انتظامی شده و استخدام ناجا خواهند شد.

سخنگوی ناجا یادآور شد: تعداد تماس‌های مردم با پلیس ۱۱۰ زیاد است و به همین علت گاهی پاسخ به درخواست‌های مردم با تاخیر انجام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *