جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

قیمت واکسن نورا چقدر است؟

شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب: 777695
رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) گفت: ما هنوز در مورد قیمت گفت‌وگویی را انجام ندادیم و وزارت بهداشت قیمت واکسن را تعیین می‌کند.هدف ما از تولید این واکسن انجام کار‌های تجاری نبوده و هدف ما انجام یک اقدام انسان دوستانه بوده است و هنوز هم بر آن پایبند هستیم.
قیمت واکسن نورا چقدر است؟
به گزارش جهان نيوز، حسن ابوالقاسمی در گفت‌وگو با میزان در پاسخ به این سوال که قیمت واکسن نورا چه قدر است؟، توضیح داد: ما هنوز در مورد قیمت گفت‌وگویی را انجام ندادیم و وزارت بهداشت قیمت واکسن را تعیین می‌کند و به ما می‌دهد. ضمن اشاره به اینکه هدف ما از تولید این واکسن انجام کار‌های تجاری نبوده و هدف ما انجام یک اقدام انسان دوستانه بوده است و هنوز هم بر آن پایبند هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) افزود: ما کار‌های بسیاری با این واکسن تولید داخل می‌توانیم انجام دهیم و هم مردم خودمان از این واکسن سود می‌برند و هم اینکه ما در قبال کشور‌های اطراف مسئولیت داریم و باید به آن‌ها هم توجه کنیم، چرا که همه دنیا باید واکسینه شوند تا این بیماری کنترل شود.

وی ادامه داد: اخیرا این موضوع را از اخبار شنیدم که هم سازمان بهداشت جهانی و هم بسیاری از شخصیت‌های علمی به این امر معترض بودند که چرا در کشور‌هایی تاریخ مصرف واکسن‌ها رو به اتمام است در حالی که تعدادی از کشور‌ها به واکسن دسترسی ندارند و طبیعتا هر کشوری که مردم خود را واکسینه کرد و واکسن داشت، باید آن‌ها را در اختیار کشور‌های دیگر هم قرار دهد تا همه از واکسن استفاده کنند و ما هم طرفداراین نظر هستیم و معتقدیم که باید به بقیه کشور‌ها در این زمینه کمک کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *