جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

خانم بازیگر: خدا به من عمر دوباره داد

جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۷
کد مطلب: 777656
من قبل از ابتلا به کرونا یک دوز واکسن را تزریق کرده بودم و حال بعد از بهبودی باید تا هفته آینده برای تزریق دوز دوم واکسن خود مراجعه کنم.
خانم بازیگر: خدا به من عمر دوباره داد
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، شهره لرستانی که چندی پیش به کرونا مبتلا شد و روزهای سختی را پشت سر گذاشت در گفت‌وگو با میزان پیرامون آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: خداوند متعال را هزاران بار شکر می‌کنم که توانستم کرونا را پشت سر بگذارم و دوباره سلامتی خود را به دست بیاورم.

وی در همین راستا ابراز کرد: آنقدر روزهای سختی را پشت سر گذاشتم که خدا امروز به من عمر دوباره داد که بار دیگر بتوانم زندگی کنم.

لرستای با اشاره به دوز دوم واکسن خود بیان کرد: من قبل از ابتلا به کرونا یک دوز واکسن را تزریق کرده بودم و حال بعد از بهبودی باید تا هفته آینده برای تزریق دوز دوم واکسن خود مراجعه کنم.

بازیگر سریال «کلاه پهلوی» با اشاره به آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: این روزها همچنان بعد از بهبوی سر سریال طنز «خوشنام» هستم که برای تلویزیون ساخته می‌شود، طبق اعلام گروه این سریال خیلی اجازه صحبت پیرامون این مجموعه را نداریم اما سریال «خوشنام» طنز از است و کار خوبی از آب در می‌آید.

لازم به ذکر است تهیه کننده سریال «خوشنام» در گفت‌وگویی که از سوی روابط عمومی این مجموعه منتشر شد پیرامون کاراکترهای این سریال طنز گفته است: ایفای نقش «شهرام» کاراکتر اصلی سریال بر عهده هومن حاجی عبداللهی است، هومن حاجی عبداللهی بازیگر توانمندی است که سال‌ها در سریال «پایتخت» توانایی خود را در ایفای نقش‌های کمدی و شیرین نشان داده و بر همگان استعداد و توانایی بازی او آشکار شده است، اما این بار ما از او خواستیم تا ایفای یک نقش چند وجهی را بر عهده بگیرد.

حاجی عبداللهی برای رسیدن به این کاراکتر سخت و جذاب انصافا بسیار زحمت می‌کشد و برای ایفای نقش سنگ تمام گذاشت.

او ادامه داد: شهره لرستانی هم در نقشی متفاوت ایفاگر کاراکتر «پروین» مادر «شهرام» است و بی تردید با توجه به تجربه و توان وی شاهد اجرایی جذاب از شهره لرستانی هم خواهیم بود.

فریده سپاه منصور نیز بعد از سال‌ها به دعوت ما در شرایط سخت کرونایی به تلویزیون برگشته و ایفاگر نقش «مهربان» مادربزرگ «شهرام» هست او را نیز در حال و هوایی متفاوت با همیشه خواهیم دید.

کاراکتر «پروانه» خاله «شهرام» را سحر ولد بیگی بازی می‌کند که سابقه درخشان در ایفای نقش‌های طنز از او چهره محبوب نزد مخاطبان ساخته و انصافا یکی از بازی‌های درخشان وی را در این سریال شاهد خواهید بود.

این تهیه کننده افزود: نیلوفر رجایی فر هم که در سریال پایتخت با نقش یک داعشی حضور پیدا کرد به عنوان خاله کوچک‌تر «شهرام» جلوی دوربین خواهد رفت.

سریال خوشنام کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
او یک لر واقعی است.....