پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۷
هشدار جدی امیرعبداللهیان خطاب به سفیر آذربایجان؛

اظهارات علی‌اف تاسف برانگیز است/ ایران تحرکات رژیم صهیونیستی را تحمل نمی‌کند

پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۱
کد مطلب: 777599
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با سفیر جدید جمهوری آذربایجان، از برخوردهای نامناسب نیروهای مرزبانی جمهوری آذربایجان با رانندگان ایرانی و اظهارات منفی مقامات باکو ابراز نارضایتی کرد.
اظهارات علی‌اف تاسف برانگیز است/ ایران تحرکات رژیم صهیونیستی را تحمل نمی‌کند
به گزارش جهان نيوز، در جریان تقدیم رونوشت استوارنامه سفیر جدید جمهوری آذربایجان در کشورمان، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، ضمن آرزوی موفقیت برای سفیر در دوران ماموریتش در تهران و همچنین تاکید بر اهمیت روابط فیمابین در چارچوب روابط همسایگی، از برخوردهای نامناسب اخیر نیروهای مرزبانی جمهوری آذربایجان با رانندگان کامیونهای ایرانی و بازداشت دو نفر از آنها، ابراز نارضایتی کرد و اظهارات منفی اخیر از سوی جمهوری آذربایجان را تعجب آور و تاسف برانگیز خواند.

گفتنی است علی علیزاده سفیر جدید جمهوری آذربایجان امروز (پنجشنبه) ضمن دیدار با امیرعبداللهیان رونوشت استوارنامه خود را تقدیم وی کرد.

 امیرعبداللهیان انجام رزمایش نظامی از سوی کشورها در داخل اراضی خود را در چارچوب حق حاکمیت ملی دانست و با اشاره به تحرکات رژیم صهیونیستی در کنار مرزهای مشترک کشورمان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران حضور و فعالیت رژیم صهیونیستی علیه امنیت ملی خود را تحمل نمی کند و در این رابطه هر اقدامی که لازم باشد انجام می‌دهد.

سفیر جدید جمهوری آذربایجان نیز در این دیدار داشتن روابط خوب و عمیق کشور متبوعش با جمهوری اسلامی ایران را به عنوان کشور همسایه و عزیز برای جمهوری آذربایجان حائز اهمیت خواند و ابراز امیدواری کرد وقایع اخیر از طریق رایزنیهای بین مقامات دو کشور بزودی حل و فصل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حل هم نشود مطمن باش حلتان می کنیم
ایران سرک کشیدن‌های رژیم صهیونیستی در اطراف مرزهای خود در ‎ رژیم_باکو ‎ رژیم_امارات و ‎ رژیم_بحرین را تحمل نمی‌کند.
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه جمهوری آذربایجان هم، مانند رژیم صهیونیستی در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
خوشبختانه همه ی دشمنان متوجه شده اند که صبر نظام عزیز ما حدی دارد
امیر
Iran, Islamic Republic of
آخه هر کشوری باید خودش اندازه و قد و قواره خودش رو درست برانداز کنه بعدا بفهمه که با کشورهای همجوار خودش مانند ابرقدرت منطقه جمهوری اسلامی ایران چطور باید حرف بزنه یا ژست و قیافه بگیره یا تا کجا میتونه گنده گویی کنه تا باعث خنده و مضحکه شدن و ضایع شدن خودش در دنیا نباشه....
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
رژيم صهيونيستي زير پاش نشسته تا بدبختش نكنه ول نمي كنه ...!!
Iran, Islamic Republic of
مطابق پیمان، نود سال گذشته و آذربایجان اکنون متعلق به ایران است....