جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

کرولا کراس ۲۰۲۲؛ رقیبی برای نیسان روگ

سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۴۵
کد مطلب: 777278
کرولا کراس ۲۰۲۲ خودرویی جدید از تویوتا است که قرار است با نیسان روگ رقابت کند.
کرولا کراس ۲۰۲۲؛ رقیبی برای نیسان روگ
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، تویوتا کراس اووری خاص و شیک به نام کرولا کراس طراحی کرده است که قرار است در سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه شود. این خودرو قرار است در جنگ شدید کراس اوورهای آمریکایی به فروش برسد.

اگر بخواهیم به مشخصات فنی این خودرو بپردازیم می توان گفت که در زیر بدنه آن یک چهار سیلندر ۱۶۹ اسب بخاری قرار دارد که به چهار چرخ متحرک متصل می شود.

آنطور که تویوتا اعلام کرده قرار است یک پیشرانه هیبریدی برای سال ۲۰۲۳ به خط تولید بپیوندد.

از نظر بررسی اندازه این خودرو، می توان گفت کرولا کراس بزرگتر از تویوتا C-HR و کوچک تر از RAV۴ است که آن را در رده‌ای بین رقیبان دیگر مانند جیپ Compass ، کیا سلتوس و نیسان روگ اسپرت قرار می‌دهد.

فضای داخلی برگرفته از مدل‌های کرولا و کرولا هاچ بک است اما کمی فضای بار بیشتری دارد و بدیهی است که کراس موقعیت رانندگی بهتری را ارائه دهد.

از جمله امکانات این خودرو می توان به صندلی راننده با قابلیت تنظیم ۱۰ جهت، کنترل خودکار آب و هوای دو منطقه‌ای، صندلی های جلو گرم کن دار، مانیتورینگ نقاط کور، سنسورهای پارک جلو و عقب و رینگ‌های آلومینیومی ۱۸ اینچی اشاره کرد.

دیفرانسیل جلو استاندارد است و کسانی که نیاز به چهار چرخ محرک دارند می توانند با پرداخت ۱۳۰۰ دلار اضافه آن را خریداری کنند.

از نقاط قوت این خودرو این است که تمام مدل‌های کرولا کراس با موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر ۱۶۹ اسب بخاری و گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته عرضه می‌شوند. دیفرانسیل جلو استاندارد است، اما چهار چرخ محرک به صورت اختیاری در دسترس است.

نقاط ضعف این خودرو پیشرانه ضعیف است و آن هیجانی که باید داشته باشد راندارد اما باید عملکرد مناسب و مصرف سوخت مناسبی را ارائه دهد.

خریدارانی که به دنبال راحتی در رانندگی هستند می توانند این کراس رضایت بخش را سفارش دهند.




نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *