جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

خرید بلیط اماکن گردشگری و تفریحاتی و هتل و اقامتگاها با سوپراپلیکیشن تاپ

يکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب: 777247

 
تا حالا برای شما اتفاق افتاده است که حین سفر بخواهید به یکی از جاهای گردشگری شهرموردنظرتان بروید و با صف طویلی روبه‌رو شوید؟ همه با چنین صحنه‌هایی خاطره داریم. صف‌های طولانی برای ورود به مکان‌های باستانی و موزه‌ها. ماندن در چنین صف‌هایی نه‌تنها شما را خسته می‌کند، بلکه سفر را به کامتان تلخ می‌کند. گاهی اوقات صف‌ها آن‌قدر طول می‌کشند که مجبور می‌شوید به هتل برگردید و روز دیگری برای بازدید بیایید. به‌علاوه بعضی وقت‌ها اماکن‌ گردشگری و موزه‌ها تعطیل هستند و هیچ اطلاعاتی از آنها در اینترنت وجود ندارد.

خبر خوب این است که سوپر اپلیکیشن تاپ با میراث فرهنگی و اماکن تفریحی شهرهای مختلف قرارداد دارد. بنابراین می‌توانید قبل از ورود به هر شهری، بلیط جاهای گردشگری آن را خریداری کنید. این یعنی برنامه‌ریزی کامل سفر قبل از ورود به شهر. سوپراپلیکیشن تاپ فکر همه جا را کرده است و برای هر مرحله از برنامه‌ریزی سفر، یک راه‌حل دارد.

دیگر لازم نیست بعد از ورود به هر شهری در صف‌های طولانی خرید بلیط منتظر باشید. خیلی راحت می‌توانید به بخش خرید بلیط اماکن گردشگری سوپر اپلیکیشن تاپ مراجعه کنید و شهرموردنظرتان را جست‌وجو کنید. بعد تمام جاهای تفریحی به شما نشان داده می‌شوند.
 

سوپراپلیکیشن تاپ یکی از مراحل برنامه‌ریزی و جست‌وجوی اماکن گردشگری را هم برای شما انجام داده است. مثلا تصور کنید می‌خواهید به بوشهر بروید و جاهای تفریحی و گردشگری آن را نمی‌شناسید. دیگر لازم نیست مکان‌های گردشگری و تفریحی بوشهر را در گوگل جست‌وجو کنید. سوپراپلیکیشن تاپ این کار را انجام داده است. بعد از پیدا کردن مکان‌های گردشگری خیلی راحت می‌توانید زمان بازدید را مشخص کنید.

مثلا اگر می‌خواهید به استان فارس بروید، بلیط مجموعه تخت جمشید، حافظیه، مجموعه تاریخی نقش رستم و مجموعه فرهنگی تاریخی سعدیه از طریق سوپر اپلیکیشن تاپ قابل خریداری هستند. چه چیزی می‌تواند از این بهتر باشد که بدون معطلی وارد حافظیه و تخت جمشید شوید و در صف‌های طولانی وقتتان را تلف نکنید.

حتی با استفاده از سوپراپلیکیشن تاپ می‌توانید برای گردشگرهای خارجی هم بلیط بخرید و راهنمای سفر را هم به‌راحتی دریافت کنید. یکی از ویژگی‌های خوب تاپ دسترسی به بلیط‌ها بدون نیاز به اینترنت است. اگر در جایی هستید که اینترنت ندارید یا حدس می‌زنید که در سفر ممکن است اینترنت نداشته باشید، می‌توانید بلیطتان را ذخیره کنید و فایل آن را بعدا به مسئول مربوطه نشان دهید. تمام بلیط‌ها بارکد مخصوص دارند؛ بنابراین می‌توانید به راحتی از در ورودی اماکن گردشگری عبور کنید.
 

راهنمای خرید بلیط اماکن گردشگری با سوپراپلیکیشن تاپ
برای کودکان زیر 7 سال لازم نیست بلیط بخرید. فراموش نکنید که امکان برگشت پول بلیط وجود ندارد. همچنین اگر می‌خواهید بلیط رایگان یا نیم‌بها بخرید، باید به‌صورت حضوری از خود اماکن گردشگری این کار را انجام دهید. بنابراین خرید بلیط‌ مخصوص کارکنان سازمان‌ها و ارگان‌های خاص با اپلیکیشن تاپ وجود ندارد.

اگر جایی که می‌خواهید برایش بلیط بخرید، سانس‌های مشخص دارد، دقت کنید که در سانس خریداری‌شده به آنجا بروید. در هنگام خرید می‌توانید تعداد بلیط و تاریخ بازدید را مشخص کنید. اگر اطلاعاتتان را اشتباه وارد کردید، می‌توانید به صفحه قبل بروید و اطلاعات را درست کنید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *