جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

معاون استاندار ایلام: زائران عازم مرز مهران نشوند

يکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 777221
معاون استاندار ایلام با بیان اینکه به مردم توصیه می‌کنیم برای سفر به عراق عازم مرز مهران نشوند، گفت: مرز مهران عملا بسته است و امکان تردد درآن وجود ندارد.
معاون استاندار ایلام: زائران عازم مرز مهران نشوند
به گزارش جهان نيوز، احمد کرمی معاون استاندار ایلام در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به آخرین وضعیت مرز مهران در آستانه سالگرد اربعین حسینی گفت: امکان عبور زائران از این مرز به‌سمت عراق وجود ندارد و تنها مرز برای بازگشت زائران از عراق باز می‌شود. 

وی با بیان اینکه به مردم توصیه می‌کنیم برای سفر به عراق عازم مرز مهران نشوند، گفت: مرز مهران عملا بسته است و امکان تردد درآن وجود ندارد و مردم به‌خاطر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند در خانه‌های خود دعای اربعین و سایر ادعیه سفارش شده در این روز را قرائت کنند. 

معاون استاندار ایلام با اشاره به ۴ هزار نفری که روز گذشته از مرز مهران عودت داده شدند، خاطرنشان کرد: متاسفانه باز هم افرادی برای عبور از این مرز مراجعه می‌کنند؛ امکاناتی برای پذیرایی از این افراد وجود ندارد و صرفا تدارکاتی برای زائرانی که از عراق به کشور باز می‌گردند، در نظر گرفته شده است.

کرمی یادآورشد: وجود ازدحام صرفاً باعث ایجاد مشکل برای زواری که از فردا قصد بازگشت دارند، ایجاد می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *