پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۱۲

شرط اصلاح‌ طلبان برای احمدی‌ نژاد چیست؟

يکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب: 777190
شرط اصلاح‌ طلبان برای احمدی‌ نژاد چیست؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، هدایت ا... آقایی، فعال چپ و از دستگیرشدگان فتنه 88، در بخشی از یک مصاحبه با خبرگزاری ایلنا درباره احمدی نژاد و لاریجانی گفته است: آقای علی لاریجانی زمانی که در صدا و سیما بود و ریاست این سازمان را برعهده داشت، برنامه چراغ و هویت که برای سرکوب تفکرات اصلاح‌طلبی بود، ساخته شد. یا در زمان آقای احمدی‌نژاد در سال ۸۸ و خیلی جاهای دیگر وزارت اطلاعات ایشان کارهایی برای سرکوب جریان اصلاحات انجام داد. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت این‌ها قاعدتاً تفکرشان تغییر نکرده است بلکه موضع سیاسی‌شان عوض شده است؛ زیرا در موضع سیاسی ممکن است به جریانی نزدیک شوید اما این به معنای آن نیست که تفکرات آن جریان را بپذیرید که همین مطلب هم در مورد آقایانی که نام‌شان برده شد، صدق می‌کند.

او با بیان اینکه اگر روزی هر شخصی واقعا اعتقاد پیدا کند و به سمت جریان اصلاحات از نظر تفکر بیاید، ما برای‌شان فرش قرمز پهن می‌کنیم، تاکید می کند: اصلاح‌طلبی یک منش است، هر کسی که واقعا طرفدار مطالبات مردم و دموکراسی باشد، در آن جای دارد، اما خیلی بعید می‌دانم این‌ها با این سرعت و یک‌شبه بخواهند تفکراتشان را چه به لحاظ سیاسی و چه به لحاظ گرایشی عوض کنند.

آقایی می افزاید: من به شخصه این افراد را در زمره اصلاح‌طلبان قرار نمی‌دهم و اگر قصد دارند که قرار گیرند باید این امر مهم را ثابت کنند که این اثبات کردن هم باید توسط خودشان انجام شود، این‌که آیا حاضر هستند هزینه بدهند یا خیر؟!

*اظهارات فوق درباره لاریجانی صحیح نیستند زیرا دکتر لاریجانی اگرچه دچار برخی نزدیکی های گفتمانی با اعتدالیون است اما فرض اصلاح طلب شدن ایشان با عنایت به سوابق، خدمات و گفتمان آقای لاریجانی یک فرض نادرست است.

اما درباره احمدی نژاد بایستی اشاره کرد که رئیس جمهور اسبق با توجه به اعتقاداتی مثل مذاکره با آمریکا، ادعای تأثیر گسترده تحریم ها بر اقتصاد ایران، مخالفت با فعالیت های ایران در محور مقاومت و البته اعلام رسمی مبنی بر "تحریم انتخابات"؛ هم اکنون از اصلاح طلبان هم اصلاح طلب تر است و اظهارات آقایی مبنی بر لزوم اثبات اصلاح طلب شدن از جانب احمدی نژاد؛ حکما از سر ناآگاهی آقای آقایی است!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب ها عددی نیستن که بخوان برای محبوبترین شخصیت سیاسی جمهوری اسلامی و خادم مردم شرط و شروط بذارن
Iran, Islamic Republic of
جوری نوشتی که بالاخره لایک کنند
بله اصلاحطلبان عددی نیستند
محمود هم دیگه در نظام جای تعیین کننده ای نداره
شاهین
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد همچنان در بین مردم ایران محبوب است.
Iran, Islamic Republic of
اون احمدی نژاد؛ نه این احمدی نژاد!!!
Iran, Islamic Republic of
.......
Iran, Islamic Republic of
طرفدار مطالبات مردم و دموکراسی و اصلاحات؟!
ابن الشهید
Iran, Islamic Republic of

امنیتی ترین جریان سیاسی معاصر که در دوره هایی بانی پروژه قتل های زنجیره ای شدند و بعد از هر شکست، کشور را به فتنه میبردند و بعد از هر پیروزی، به بیت المال دست اندازی می کردند، صحبت از نقد و حذف می کنند!!!
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبها باید برند جلو بوق بزنند
Iran, Islamic Republic of
بنده از کسانی هستم که دوره هم براش شب و روز تبلیغات کردم و هم رای دادم و همه جا هم ازش حمایت کردم،الان دیگه سرم بالای دار هم برود از این آدم حمایت نخواهم کرد....
احمدی نژاد برای همیشه به تاریخ پیوسته....
Iran, Islamic Republic of
جدا" که عجب رویی دارن این جماعت !!!.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد گفتمان اصیل انقلاب است .
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد یگانه است