جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

ماموریت جدید پلیس اسرائیل در خاک امارات

يکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۶:۳۳
کد مطلب: 777163
منابع امنیتی امارات فاش کردند، قرار است یگان‌‌هایی از نیروی پلیس اسرائیل برای فعالیت در خیابان‌های امارات متحده عربی به شکل دائم در این کشور مستقر شوند.
ماموریت جدید پلیس اسرائیل در خاک امارات
به گزارش جهان نيوز، رسانه‌های عربی به نقل از روزنامه انگلیسی تلگراف خبر دادند، محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی با نخست وزیر اسرائیل بر سر اعزام یگان‌های از نیروهای پلیس اسرائیل جهت کمک به حفظ امنیت در این شیخ نشین به توافق رسیده است.

منابع آگاه به این رسانه خبردادند بن زاید با این اقدام خود به دنبال عمق بخشیدن به روابط با رژیم صهیونیستی است.

به گفته این کارشناسان بن زاید تلاش دارد تا در سایه افزایش احتمال بی توجهی واشنگتن به خاورمیانه از پشتیبانی اسرائیل از قدرت خود اطمینان حاصل کرده و در عین حال از نگرانی هایش در رابطه با اعمال مجازات‌های آمریکای به دلیل پرونده‌های حقوق بشر هم بکاهد.

اسرائیل هم با اعزام یگان‌‌هایی از نیروی پلیس خود به این ابوظبی به دنبال پاک کردن چهره زشت و کودک کش خود در جوامع عربی است.

در چارچوب این همکاری ابوظبی قول داده است ادوات سرکوب تظاهرات را هم از اسرائیل خریداری کند.

این حضور که در حال حاضر به بهانه تعقیب باندهای خلافکار صورت می‌پذیرد، زمینه حضور دائم امنیتی اسرائیل در ابوظبی و به تبع آن امارات متحده عربی را فراهم می‌کند.

پایگاه عبری زبان واللا هم در گزارشی در این رابطه خبر داد با اعزام یگان‌های پلیس اسرائیل به ابوظبی، این نیرو نماینده دائمی برای خود در امارات متحده عربی منصوب خواهد کرد.

اسرائیل قرار است ابتدا یک افسر با رتبه سرهنگ دومی را به امارات متحده اعزام کند، این فرد قرار است در چارچوب عرف دیپلماتیک برای مدت چهار سال در امارات حضور داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با این روالی که شیوخ بی غیرت و لامذهب حوزه خلیج فارس در پیش گرفته اند یحتمل باید شاهد انتقال کشور جعلی اسرائیل از فلسطین به حاشیه خلیج فارس باشیم!
رر
Iran, Islamic Republic of
قصدشان كنترل رفت و امد ايرانيهاست!