سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱

مصطفی آجرلو مدیرعامل استقلال شد

جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۶
کد مطلب: 777050
بررسی‌های نهایی برای معرفی اعضای تیم جدید مدیریت باشگاه استقلال صورت گرفت و آنها فعالیت‌شان را آغاز خواهند کرد.
مصطفی آجرلو مدیرعامل استقلال شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ورزش سه، بعد از کش و قوس های فراوان وزارت ورزش و جوانان اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه و همچنین مدیرعامل را انتخاب و معرفی کرد. 

براین اساس پرویز مظلومی، محمد مومنی، مجتبی عبدالهی، مهدی افضلی و مصطفی آجرلو هیات مدیره جدید باشگاه استقلال را تشکیل می‌دهند. همچنین وزارت ورزش اعلام کرده که اعضای جدید هیات مدیره مصطفی آجورلو را به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه انتخاب کرده اند.

انتخاب مصطفی آجرلو به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه موضوعی است که از مدت ها قبل گمانه زنی اش در رسانه ها و فضای مجازی شده بود. حالا وزارت ورزش با انتخاب اعضای جدید هیات مدیره به طور رسمی مدیرعاملی آجورلو را نیز ابلاغ کرده است.

آجرلو که سوابق فراوان و کارنامه مثبتی در فوتبال دارد، حالا برای خروج استقلال در بحران تلاش می کند. این مدیر باسابقه در دوران مدیرعاملی اش در پاس تهران توانست با این تیم به قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ برتر برسد. همچنین ورزشگاه دستگردی تهران که متعلق به نیروی انتظامی است یادگار آجورلو محسوب می شود. 

از طرف دیگر او در استیل آذین و تراکتور تبریز نیز سابقه مدیرعاملی دارد که دوران نسبتا موفقی را در این باشگاه ها سپری کرد. آجورلو در شرایطی که پنجره تراکتور بسته بود با این تیم به مقام سومی لیگ رسید و سال بعد هم با بازیکنان محدود توانست تیم را در لیگ برتر به عنوان مدیرعامل حفظ کند و رتبه ای تک رقمی بگیرد.

حالا این مدیر برای حضور در استقلال استارت زده است. او امید دارد بتواند با خروج استقلال از شرایط کنونی این تیم را به روزهای خوبش برگرداند.
 
اعضای جدید هیات مدیره استقلال امروز با حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دیدار کردند و رسما کارشان را شروع کردند.
 همچنین 4 عضو دیگر هیات مدیره استقلال هم انتخاب شده اند که نام های نسبتا آشنایی برای عموم هستند. پرویز مظلومی و محمد مومنی دو پیشکسوت آبی ها محسوب می شوند که روزهای تلخ و شیرین زیادی را در استقلال سپری کرده اند.

مظلومی تنها فردی است که از هیات مدیره قبلی استقلال باقی مانده و حالا مومنی به عنوان یک پیشکسوت دیگر هم در هیات مدیره حضور خواهد داشت.

مجتبی عبداللهی معاونت سابق اجتماعی و خدمات شهرداری تهران و کاندیدای شهرداری تهران دیگر عضو هیات مدیره استقلال است.  او دارای مدرک دکترای علوم سیاسی و مدیرکل فعلی اوقاف و امور خیریه استان تهران است. او یکی از گزینه های شهرداری پایتخت در این دوره نیز به شمار می رفت. عبداللهی همچنین رئیس هیات مدیره گروه هتل های ارم  و عضو شورای عالی اجتماعی و فرهنگی کشور است.

مهدی افضلی نیز مدیرعامل بنیاد رودکی است. او دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد علوم سیاسی و از مدیران با سابقه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. رئیس هیات مدیره بنیاد مد و لباس اسلامی  و عضو هیات مدیره صندوق حمایت از نویسندگان و خبرنگاران است. افضلی همچنین مدیرعامل موسسه توسعه هنرهای معاصر و رییس هیات مدیره بنیاد نیاوران بوده و به نظر می رسد می تواند در حوزه های فرهنگی و تبلیغاتی و رسانه ای چهره موثری برای باشگاه استقلال باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *