سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۲

جبلی: بازنمایی هنرمندانه «گفتمان» مهم ترین چالش صداوسیماست

پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۴
کد مطلب: 776976
پیمان جبلی در دیدار با جمعی از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: امروزه چالش اصلی در صداوسیما رساندن «گفتمان» انقلاب به «آنتن» است.
جبلی: بازنمایی هنرمندانه «گفتمان» مهم ترین چالش صداوسیماست
به گزارش جهان نيوز، این روزها خبر تغییر رئیس سازمان صداوسیما بیشتر از همیشه مطرح می شود و یکی از گزینه های اصلی برای جایگزینی عبدالعلی علی عسکری،  «پیمان جبلی» است که در حال حاضر معاونت برون مرزی سازمان صداوسیما را برعهده دارد.

بنا بر این گزارش، پیمان جبلی که هنوز در مقام معاونت برون مرزی سازمان صداوسیما فعالیت می کند، به تازگی دیداری صمیمانه با مدیرعامل و مسئولان بنیاد خاتم الاوصیا(عج) و اعضای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی داشته است.

او در این دیدار با اشاره به ضرورت تغییر و تحول در صداوسیما گفت: تلاش برای توفیق صداوسیما به عنوان بزرگترین و فراگیرترین دستگاه فرهنگی کشور تنها وظیفه یک نفر یعنی رییس این سازمان نیست  بلکه همه مجموعه های فرهنگی دیگر و به خصوص جریان های مردمی باید تلاش کنند تا این بار سنگین به سرانجام برسد.

در ابتدای این جلسه سیداحمد عبودتیان مدیرعامل بنیاد خاتم الاوصیا(عج) درباره فعالیت های ده ساله این بنیاد فرهنگی و ایجاد جبهه منسجم مردمی در کشور سخن گفت و به معرفی بخش های مختلف جبهه فرهنگی کشور پرداخت.

همچنین رحیم آبفروش دبیر جامعه ایمانی مشعر و سعید حسینی رئیس هیات مدیره مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی به بیان فعالیت های تخصصی خود و تعاملی که با صداوسیما می تواند اتفاق بیفتد، پرداختند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Turkey
انسان خوبیه
کارشم خوبه
Iran, Islamic Republic of
بعد ۴۰ سال مشکل رساندن گفتمان به آنتن هست مدیران رسانه ملی تو این چند سال در سازمانی که زیر نظر رهبری هست چه گلی به سر انقلاب زدن؟!