سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۳

زاکانی: آینده درخشانی پیش روی نظام جمهوری اسلامی قرار دارد

پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۶
کد مطلب: 776975
شهردار تهران گفت: آینده درخشانی پیش روی نظام اسلامی قرار دارد و امیدواریم همه رهروان با توفیق شهادت این دنیا را ترک کنند که توفیقی بالاتر از آن وجود ندارد.
زاکانی: آینده درخشانی پیش روی نظام قرار دارد
به گزارش جهان نيوز، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در یازدهمین دوره آیین نواختن زنگ دانش آموز شهید (دانش آموزان دیروز، آموزگاران امروز) گفت: شهدا از بین ما نرفته اند و همچنان در میان ما حضور دارند و به تعبیر شهید آوینی آنها زنده اند و ما هستیم که در گرداب دنیا آنگونه غرق شدیم که رفتن را با چشم خود می بینیم.

زاکانی افزود: توفیقی است که برای یازدهمین سال آغاز سال تحصیلی در کنار و در محضر شهیدان رقم می خورد و ما میراث دار این شهیدان هستیم و رسالت های بزرگی را بر عهده داریم.  

 وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی مقدس است، چون قریب به بیش از ۱۳۰۰ سال بعد از حادثه عاشورا، امام خمینی (ره) جریان ناب شیعی را که توسط امام حسن (ع) از حکومت جور بنی امیه جدا شده بود را تبدیل به یک حکومت در عصر حاضر کرده و این نظام مبنا و تکیه گاه خود را مکتب اسلام قرار داد.

شهردار تهران اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی از رهبری بهره جست و بر مدار ولایت شکل گرفت که در استمرار خط امامت این توفیق نصیب ملت ایران شد. ما در مسیر شدن و هستن تا امروز شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردیم. شهدا مقدس و تقدس بخش اند، آنها سبب شدند تا این میراث گرانبها با تقدسی بیشتر به ادامه راه خود بپردازد.

 وی عنوان کرد: این نظام مقدس است چرا که بر پایه مردم سالاری دینی و اراده مردم شکل گرفته و اهداف بلندی را دنبال می کند. این نظام باید در جهت تحقق اهداف خود مدد شود و مسیر را آنگونه طی کند که نصرت الهی شامل حال همه رهروان شود.

زاکانی اضافه کرد: درباره اینکه تا کجا باید پای این نظام و انقلاب بایستیم باید گفت که وقتی جانمان را فدا کردیم، وظیفه خود را انجام داده ایم و همه سختی ها را باید تحمل کرده و از آن عبور کنیم و با نوکری مردم مسیر پر افتخار شهدا را دنبال کنیم.

وی  تاکید کرد: آینده درخشانی پیش روی نظام اسلامی قرار دارد و امیدواریم همه رهروان با توفیق شهادت این دنیا را ترک کنند که توفیقی بالاتر از آن وجود ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خلره
Iran, Islamic Republic of
یک شهردار فقط مسوول امور خاکی یعنی دنیوی است.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
توفیق شهادت به چه نحوی است دکتر جان که برای همه خواستارید