سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱

وزیر ارشاد: فتنه ۸۸ یک حمله اطلاعاتی امنیتی بود

پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۸
کد مطلب: 776974
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه فتنه ۸۸ یک حمله اطلاعاتی امنیتی بود، گفت: واژه تقلب با یک جنگ نرم و اطلاعاتی در کشور ما چرخید و اگر بصیرت مقام معظم رهبری و عمارهای ایشان نبود، امواج قدرت می‌توانستند اتفاقات بدی را برای نظام رقم بزنند.
وزیر ارشاد: فتنه ۸۸ یک حمله اطلاعاتی امنیتی بود
به گزارش جهان نيوز، محمدمهدی اسماعیلی امشب در مراسم اختتامیه پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی در تالار شهر مشهد، اظهار کرد: ما در حوزه رسانه سال‌ها است که با مشکل مصاف نابرابر خبر و امپریالیسم مواجه هستیم و این به معنای عبور از از فاز نظامی به فاز فرهنگی در مواجهه با انقلاب اسلامی بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: یکی از ابعاد پیش برنده برای جریان دشمن حوزه رسانه بود و ما با یک عملیات پیچیده رسانه‌ای با یک پشتیبانی امنیتی، اطلاعاتی و رسانه‌ای روبه‌رو بودیم که با گذشت زمان حرکات دشمن در حوزه رسانه پیچیده‌تر شد.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ یک حمله اطلاعاتی امنیتی بود، تصریح کرد: واژه تقلب با یک جنگ نرم و اطلاعاتی در کشور ما چرخید و اگر بصیرت مقام معظم رهبری و عمارهای ایشان نبود، امواج قدرت می‌توانستند اتفاقات بدی را برای نظام رقم بزنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *