سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۲

امرالله صالح و احمد مسعود در تاجیکستان هستند

پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب: 776894
یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که «امرالله صالح» معاون اول رئیس جمهور فراری افغانستان و «احمد مسعود» رهبر جبهه پنجشیر به تاجیکستان رفته اند.
امرالله صالح و احمد مسعود در تاجیکستان هستند
به گزارش جهان نيوز، شبکه تلویزیونی طلوع امروز چهارشنبه به نقل از رسانه آمریکایی اینترسپت اعلام کرد که «امرالله صالح» و «احمد مسعود» به تاجیکستان رفته اند.

اینترسپت به نقل از یک مقام ارشد اطلاعاتی آمریکا و ۲ مقام سابق افغانستان گزارش داد که احمد مسعود رهبر جبهه پنجشیر به همراه امرالله صالح (معاون اول رئیس جمهور فراری افغانستان) به تاجیکستان فرار کرده اند.

به نوشته این رسانه آمریکایی، مسعود در حال حاضر در مکان امنی در پایتخت تاجیکستان حضور دارد و صالح نیز چند روز پیش به وی پیوسته است.

گفتنی است که طالبان ۱۵ آگوست با تصرف کابل پایتخت افغانستان وعده تشکیل دولت جدید در این کشور را داد و چندی پیش نیز اعضای کابینه دولت موقت خود را رسانه‌ای کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Czech Republic
⭕️ دقت کردید اونهاییکه هفته پیش داشتند خودشون رو برای پنجشیر و پسر احمد شاه مسعود می کشتند، در مورد صحبتهای اردوغان و آذربایجان ساکتندداستان چیه؟.
محمد
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا شیران دره پنجشیر جهت خوردن شیر به تاجیکستان رفته و بر خواهند گشت .