کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انواع موتور ویبره و نکات مهم هنگام خرید

31 شهريور 1400 ساعت 17:18


موتور ویبره وسیله ای است که توسط آن ارتعاش و لرزه برای دستگاه های دیگر ایجاد می شود. این لرزش توسط وزنه هایی که به صورت لنگ در هر دو طرف شافت موتور ویبره قرار دارند ایجاد می شود. استفاده از موتورهای ویبره در صنایع گوناگون و متنوع متداول و رایج است. انواع موتور ویبره براساس پارامترهای مختلف دسته بندی می شوند. ما در این جا به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم.

انواع موتور ویبره بر اساس فناوری

انواع موتور ویبره بر اساس ناحیه ارتعاش
موتور های ویبره براساس ناحیه ای که ارتعاش به آن وارد می شود دو نوع هستند:
 
 
 
 
 
 
انواع موتور ویبره بر اساس منبع تغذیه
انواع موتور ویبره براساس دور و کاربرد
تفاوت در دور این موتورهای ویبره در اصل تفاوت در دامنه حرکت است. به این صورت که هر چه دور موتور بیشتر باشد ضربه ها و لرزش ریزتر می شود.

موتورهای ویبره موجود در بازار معمولا با دورهای 1000 , 1500 و 3000 دور عرضه می شوند. انواع موتور ویبره براساس ساختار ظاهری وشیوه نصب به دستگاه های صنعتی نکاتی که هنگام خرید موتورهای ویبره بایدبه آنها توجه کنیم چیست؟
با توجه به تنوع در انواع موتورهای ویبره که با چند نمونه آن آشنا شدیم باید در هنگام خرید توجه کنیم که کدامیک از انواع این موتور ویبره ها برای انجام کار ما مناسب تر هستند.

در میان نکاتی که هنگام خرید موتور ویبره باید به آن ها توجه کنیم چند نکته بسیار مهم هستند که ما به آن ها اشاره می کنیم: علاوه بر عواملی که در بالا ذکر شد باید توجه داشته باشیم که موتور ویبره را از شرکتی معتبر خریداری کنیم تا خدمات پس از فروش مناسبی دریافت کنیم .

فروش تخصصی و حرفه ای ویبره در آوید صنعت avidsanat.ir

 
 


کد مطلب: 776879

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/776879/انواع-موتور-ویبره-نکات-مهم-هنگام-خرید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com