پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

استخرهای سرپوشیده تهران بازگشایی می‌شوند

چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب: 776822
مدیرعامل سازمان ورزشی شهرداری تهران از بازگشایی مجموعه‌های ورزشی و استخرهای پوشیده از هفته آینده خبر داد.
استخرهای سرپوشیده تهران بازگشایی می‌شوند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، امیرمحسنی با اشاره به بازگشایی مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران، اظهار کرد: بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا، شهر تهران از وضعیت قرمز به نارنجی تغییر یافته است بنابراین در شرایط جدید امکان بازگشایی مجموعه‌های ورزشی را داریم.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران ادامه داد: از شنبه هفته آینده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و توجه به تعداد مراجعه کنندگان با ظرفیت ۲۰ درصدی بازگشایی مجموعه‌های ورزشی و استخرهای سرپوشیده را خواهیم داشت؛ بازگشایی استخرها برای نخستین بار در یکسال و نیم گذشته رخ می‌دهد؛ برای این کار بررسی‌های لازم انجام شده و لوازم ضروری ضدعفونی کننده بهداشت محیط آماده و در اختیار مجموعه‌های ورزشی قرار داده شده است بنابراین از روز شنبه استخرها نیز پذیرای مراجعه کنندگان خواهند بود.

وی تصریح کرد: با دستورالعملی که ستاد ملی کرونا ارسال کرده ضدعفونی استخرها انجام می‌شود و پیشگیری کامل با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی و تحت نظر HSE سازمان ورزش انجام می‌شود. این مدل ضدعفونی ان‌شالله از سرایت هرگونه ویروس جلوگیری می‌کند ضمن اینکه همه مراجعین پیش از ورود به مجموعه‌های ورزشی تب سنجی می‌شوند و به هیچ عنوان بیش از ظرفیت مجاز اجازه حضور نخواهند داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


وقتیکه گونه جدید واکسن گریز کرونا در جهان نشر پیدا کرده بازگشایی کاری ساده وبدون پشتوانه علمی است