پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تاریخچه پی پال (paypal) چیست و چه کاربردی دارد؟

سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب: 776743
تاریخچه پی پال (paypal) چیست و چه کاربردی دارد؟
پی پال یک شرکت تجارت الکترونیک است که فعالیت خود را از سال 2015 به صورت مستقل آغاز نمود و فرایند پرداخت را از طریق انتقال آنلاین ارز، تسهیل کرده است. پی پال برای کاربران خود این امکان را فراهم نموده تا یک حساب کاربری در پلتفرم پی پل ایجاد کنند و آن را به کارت اعتباری یا حساب جاری خود متصل نمایند. به این ترتیب پس از تأیید هویت و اثبات وجوه ، کاربران می توانند ارسال یا دریافت ارز را به از سایر حساب های PayPal به صورت آنلاین یا از طریق اپلیکیشن پی پال آغاز نمایند. برای اینکه بدانید دقیقا حساب پی پال چیست و با سایر ویژگی های این درگاه پرداخت ارزی آشنا شوید، لطفا با ما همراه شوید.

ویژگی های اصلی پی پال که باید بدانید
چند ویژگی منحصر به فرد برای سیستم پرداخت پی پل وجود دارد که قبل از هر چیز بهتر است آن ها را بدانید. این ویژگی ها پی پال را از سایر درگاه های پرداخت متمایز نموده و از این رو تعداد کاربران آن همواره در حال افزایش است.
 
  • پی پل یک بستر پرداخت آنلاین است که خدمات خود را چه برای اشخاص و چه برای مشاغل و کسب و کارهای مختلف با کمترین هزینه ارائه می دهد.
    PayPal علاوه بر پرداخت های آنلاین ، خدمات مرتبط و متنوع دیگری نیز ارائه می دهد از جمله : صدور دبیت کارت ، کارت اعتباری و ...
    پی پال یک روش بسیار مطمئن برای ارسال و دریافت پول به صورت آنلاین است و پرداخت از طریق پی پل تنها از طریق وارد نمودن ایمیل انجام می شود.
حساب پی پال در واقع یک حساب بانکی اما از نوع اینترنتی است که قابلیت دریافت و پرداخت پول از طریق اینترنت از طریق آن امکان پذیر می باشد. به کمک درگاه paypal  از هر وبسایت معتبر فروشگاهی در سطح بین الملل به راحتی می توانید خرید کنید. خوشبختانه پشتیبانی پی پال از انواع ارزها باعث شده تا دغدغه تبدیل ارز را نداشته باشید.

حال که با مهم ترین ویژگی های پی پال آشنا شدید می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و کامل تر در مورد اینکه حساب پی پال چیست؟ بر روی اینجا کلیک کنید.

انواع حساب پی پال چیست ؟
به طور کلی سه نوع حساب می توانید در پی پال ایجاد کنید. انواع حساب پی پال عبارتند از :
  • حساب شخصی یا personal
    حساب بیزینس
    حساب پی پال پرو
پی پال چگونه کار می کند؟
PayPal برای کاربران این امکان را فراهم کرده است تا به آسانی خرید نموده ، پرداخت کنند و کلا نقل و انتقالات مالی را به آسانی انجام دهند. اما قبل از آن لازم است که برای افتتاح حساب پی پال اقدام نمایند.

شرکت پرداخت های ارزی تراپی عملیات افتتاح حساب پی پال را در کوتاه ترین زمان ممکن و به نام خود شما انجام می دهد.

کاربران برای ایجاد حساب پی پال تنها به یک آدرس ایمیل نیاز دارند و برای تکمیل ثبت نام و فعال سازی حساب خود باید آن را وریفای کنند. وریفای حساب پی پال از طریق اتصال کارت اعتباری ، دبیت کارت یا حساب بانکی، به حساب پی پال شما انجام می شود.

در صورتی که مایل به افتتاح حساب پی پال فول وریفای شده هستید، کافیست به سایت تراپی مراجعه کنید و درخواست خود را برای ما ارسال نمائید. همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما اقدام به ساخت حساب پی پال خواهند کرد.

چگونگی نقل و انتقالات مالی توسط پی پال
دارندگان حساب PayPal می توانند از طریق وب سایت پی پل یا برنامه تلفن همراه شرکت برای دیگران پول ارسال کنند و یا در حساب خود پول دریافت کنند.

انجام معاملات از طریق پی پال در عرض چند دقیقه انجام می شود و افراد بلافاصله پس از انتقال وجوه به موجودی حساب خود دسترسی خواهند داشت.

امنیت پی پال
PayPal همواره در تلاش است تا ارسال و دریافت ارز، خریدهای آنلاین و ... را به صورت کاملا امن و مطمئن انجام دهد. برای این منظور روش پرداخت با پی پال به شیوه ای برنامه ریزی شده است که به افشای شماره کارت اعتباری یا حساب بانکی از طرف پرداخت کننده یا دریافت کننده نیازی ندارد و حریم خصوصی کاربران کاملا محفوظ است.

به علاوه پرداخت با پی پال سریع تر از روش های سنتی امکان پذیر است.
 

یکی از بهترین و مطمئن ترین راه های واریز و دریافت پول به صورت بین المللی به سراسر دنیا از طریق سیستم پرداخت پی پال است.

و نکته ی بسیار مهم در ارتباط با امنیت پی پل این است که، اگر چه پی پال یک بانک نیست، اما مانند بانک ها مقرراتی را برای حفظ حقوق کاربران تعیین نموده است. به عنوان مثال پی پال از این قابلیت برخوردار است که معاملات غیر مجاز یا دسترسی های غیر مجاز به حساب کاربران را سرعت تشخیص داده، به کاربر اعلام نموده و سریعا اقدامات لازم را انجام دهد.

با مزایای پی پال آشنا شوید
  • خرید با پی پال تحت شرایطی می تواند شامل تخفیف باشد
    پی پال کارت اعتباری خود را از طریق Synchrony Bank ارائه می دهد
    کاربران تائید شده پی پال می توانند مستر کارت با برند پی پال دریافت کنند
پی پال برای خرید های بزرگ، اعتبار کاربران را افزایش می دهد و به مشتریان مسترکارت هایی ارائه می دهد تا بتوانند از طریق آن هزینه را پرداخت کنند.

خدمات پرداخت ارزی پی پال 
دوستان عزیز! حال که می دانید که حساب پی پال چیست و سیستم پرداخت ارزی پی پل چگونه کار می کند. به علاوه با ویژگی ها و مزیت های این سیستم پرداخت آشنا شدید. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص تراکنش های بین المللی  به سایت خدمات پرداخت ارزی تراپی(trapay.net) مراجعه کنید.
 
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *