جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۷

رئیس صداوسیما به‌ زودی تغییر می‌کند

دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب: 776651
رئیس صداوسیما به‌ زودی تغییر می‌کند
به گزارش جهان نيوز، با اتمام دوره مدیریت علی عسگری بر رسانه ملی، مدیریت صداوسیما به‌زودی تغییر می‌کند.

شنیده‌های فارس حاکی است علی عسگری که ۵ سال رئیس رسانه ملی بود، به‌زودی جای خود را به یکی از معاونان باسابقه و خوشنام صداوسیما خواهد داد.

شنیده می‌شود قرار است پیمان جبلی، به‌عنوان ششمین رئیس سازمان صداوسیما انتخاب شود. 

پیمان جبلی متولد 1345 در تهران، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد معارف اسلامی و تبلیغ و دکترای فرهنگ و ارتباطات از دانشگاه امام صادق(ع) است. او که از سال 1395 و ابتدای ریاست علی‌ عسکری بر صداوسیما تاکنون معاون برون‌مرزی رسانه ملی بوده است، پیش از این در بخش‌های خبری رادیو و تلویزیون فعالیت کرده و مسئولیت‌های مختلفی چون دبیر خبر، سردبیر، مدیرکل خبر و... را در این زمینه داشته است. جبلی در دوره دو ساله ریاست محمد سرافراز در صداوسیما، معاون خبر این سازمان بود؛ معاونتی که پیش و پس از او، عنوان «معاونت سیاسی» داشته و هم‌اکنون در اختیار مجید آخوندی از مدیران بازنشسته سازمان رسانه ملی است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
انشالله رئیس جدید بیاید و سریالهای متعدد و پربيننده درست شود.... در زمان عسگری قحطی سریال خوب داشتیم...
محمد
Iran, Islamic Republic of
رئیس فقط لاریجانی واقعا در دوره خودش سازمان رو متحول کرد بعد سازمان بعد از ریاست لاریجانی دوران افولش شروع شد و متاسفانه تا الان ادامه داشته هر سال دریغ از پارسال
Iran, Islamic Republic of
ان شالله رئیس بعدی ..... تحولی انقلابی در این سازمان به وجود بیاورد.
Canada
ما که میدونیم کیه.....
Iran, Islamic Republic of
....
sooran
Iran, Islamic Republic of
یکپارچگی کل صدا و سیما بر روند پیشرفت و جذب مخاطبین آن اثر نامطلوب می گذارد . بهتر بود شبکه های سازمان از هم مستقل می شدند و هر کدام توسط مسئول و رئیس مستقلی به فعالیت خود ادامه می داد و شورای نظارت با همین ترکیب یا ترکیبی متفاوت به فعالیت شبکه های مختلف نظارت می نمود.
Iran, Islamic Republic of
یک از خواسته های من تعویض ایشان بود ...