سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۱
با حکم وزیر اقتصاد؛

مشاور قالیباف رئیس سازمان خصوصی سازی شد

دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 776620
حسین قربانزاده با حکم وزیر اقتصاد به سمت معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان خصوصی سازی کشور منصوب شد.
مشاور قالیباف رئیس سازمان خصوصی سازی شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، حسین قربانزاده با حکم وزیر اقتصاد به سمت معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان خصوصی سازی کشور منصوب شد.

احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت سیزدهم، پس از تصویب مجمع عمومی سازمان خصوصی سازی، در حکمی، حسین قربانزاده، مشاور رئیس مجلس را به سمت معاون وزیر و رئیس کل سازمان خصوصی سازی منصوب کرد.

وزیر اقتصاد در این حکم بر مولدسازی املاک و دارایی‌های دولت بویژه بهره گیری از ابزار مشارکت عمومی - خصوصی، ارتقای کیفی واگذاری‌ها و تقویت رقابت پذیری در اقتصاد به عنوان اولویت‌های دوره جدید مدیریت سازمان خصوصی سازی تاکید کرد.

مطابق ماده ۱۱ اساسنامه سازمان خصوصی سازی، پیشنهاد وزیر اقتصاد برای انتصاب رئیس کل سازمان خصوصی سازی باید به تصویب مجمع عمومی (۸ وزیر، رئیس سازمان برنامه و رئیس‌کل بانک مرکزی) برسد.

شایان ذکر است، حسین قربانزاده پیش از این سمت‌هایی چون مشاور اقتصادی رئیس مجلس، نماینده رئیس مجلس در کمیته شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، مدیر پروژه تنقیح قوانین کشور، مشاور معاون وزیر اقتصاد و مدیرمسئولی همشهری را بر عهده داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
Iran, Islamic Republic of
تکذیب شد.....!!!!!؟