شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۱

پیرغلام اهل بیت دعوت حق را لبیک گفت

دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب: 776606
این پیرغلام اباعبدالله (ع) که قریب نیم قرن با صوت دلنشینش، شیفتگان اهل‌بیت(ع) را به فیض می رساند از حدود پانزده سال پیش به دلیل عارضه مغزی در بستر بیماری به سر می‌برد.
پیرغلام اهل بیت دعوت حق را لبیک گفت
به گزارش جهان نيوز به نقل از عقیق، اهالی قدیمی منطقه شمیرانات تهران یادشان نرفته که روزگاری با طنین نوای پیرغلامی از نوکران آستان اباعبدالله الحسین(ع) به عزاداری خاندان پیامبر(ص) می پرداختند. هنوز یادشان نرفته که بچه‌های هیئت‌های حسن‌آباد و قلهک به عشق و نفس او گرد هم جمع می‌شدند و ارادتشان را به امام حسین(ع) ثابت می‌کردند.

حاج حجت کسری از پیرغلامان منطقه شمیران تهران یکشنبه شب به علت عارضه مغزی در یکی از بیمارستان های تهران دعوت حق را لبیک گفت.

این پیرغلام اباعبدالله (ع) که قریب نیم قرن با صوت دلنشینش، شیفتگان اهل‌بیت(ع) را به فیض می رساند از حدود پانزده سال پیش به دلیل عارضه مغزی در بستر بیماری به سر می‌برد و جواب او به احوالپرسی و ابراز احساساتش، تنها دو کلمه بود ؛ «یا علی»، «الهی شکر».

مراسم تشییع و ترحیم این روضه خوان قدیمی تهران متعاقبا اعلام خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


H
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتش کنه انشاالله با ارباب محشور بشه