شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۳

حاج منصور ارضی: امسال هم اربعین به کربلا نمی‌روم/ هر وقت راه برای همه مردم باز شد با هم به کربلا می‌رویم

يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۷
کد مطلب: 776573
حاج منصور ارضی سحرگاه جمعه در مراسم دعای کمیل در مسجد ارک، با انتقاد از سوء مدیریت ها و تبعیض ها در موضوع اربعین گفت: هر کسی که راهی شد برای همه ما دعا کند ولی من مثل سال گذشته در کنار هیئتی ها و سینه زن ها می مانم تا وقتی که راه کربلا برای همه مردم باز شد، ان شاءالله با هم برویم.
حاج منصور: امسال هم اربعین به کربلا نمی‌روم
به گزارش جهان نيوز، حاج منصور ارضی سحرگاه جمعه در مراسم دعای کمیل در مسجد ارک ، با انتقاد از سوء مدیریت ها و تبعیض ها در موضوع اربعین و مشکلات فروانی که برای زائرین سیدالشهدا ایجاد شده است گفت: خیلی ها از من می پرسند که امسال کربلا می روم یا نه ؟ هر کسی که راهی شد برای همه ما دعا کند ولی من مثل سال گذشته در کنار هیئتی ها و سینه زن ها می مانم تا وقتی که راه کربلا برای همه مردم باز شد، ان شاءالله با هم برویم.

این مداح اهل بیت(ع) افزود: امسال از روز پنج شنبه موکب شهدای مسجد ارک و مراسم عزاداری در سه نوبت صبح ، ظهر و شب برگزار خواهد شد. کسانی که توفیق کربلا رفتن پیدا نکرده اند ، می توانند برای اطعام در این موکب ها بانی شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
بارک الله که به قوانین احترام میگذارید...
یاحسین
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید الذاکرین ایران حاج منصور عزیز نفست گرم
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
دمش گرم و بارک الله به این مرام و معرفت