پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

بررسی کیفیت و راهنمای خرید بهترین جک آرام بند دو و سه زمانه درب

يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب: 776552
از جمله یراق آلات پرکاربرد مکانیکی که توانسته است، کمک شایان توجهی به زندگی و کار افراد بکند می‌توان به آرام بند درب اشاره کرد. این وسیله‌ی خاص برای بسته شدن آرام درب ورودی منازل، مجتمع‌های تجاری یا مسکونی و... مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای انواع مختلفی می‌باشد. خوشبختانه این محصول امروزه در داخل کشور و توسط تولیدکنندگان خبره در مدل‌های مختلف طراحی و مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین جهت برای خرید آن هیچ نگرانی از بابت قیمت‌ها وجود ندارد، از آرام بند درب به جهت مزیت‌های فوق العاده‌ای که دارد استفاده می‌کنند که دانستن آن‌ها پیش از خرید لازم و ضروری خواهد بود. ادامه‌ی این مطلب را بخوانید تا با انواع آرام بند و مزایای آن آشنا شوید.
 

مزیت‌های فوق العاده آرام بند درب کدام است؟
آرام بند به عنوان یک محصول بسیار عالی در سراسر جهان مورد استفاده قرار میگیرد و مزایای فوق العاده آن موجب برقراری آرامش، آسایش و ایجاد امنیت برای افراد می‌شود. این محصول نسبتاً کوچک در قسمت بالایی درب ورودی نصب می‌شود، عملکردی پرفائده دارد که برخی از فوائد نصب آن عبارت هستند از:
  • نصب آرام بند موجب از بین رفتن سر و صدای شدید درب در هنگام بسته شدن خواهد شد.

    این محصول مانع از برخورد درب‌ها به چارچوب شده و طول عمر قفل و بدنه درب را افزایش می‌دهد.

    استفاده از آرام بند درب و نصب آن نگرانی افراد بابت بسته شدن یا نشدن درب‌ها را از بین خواهد برد.
بنابراین طبیعی است که انواع آرام بند در سراسر جهان طرفدار داشته باشد، اما لازم است پیش از خرید درباره مهم‌ترین دسته بندی انواع آرام بند اطلاعات کافی داشته باشید تا خریدی بسیار خوب و عالی را تجربه کنید. این محصول مکانیکی برای درب‌های با وزن بسیار پایین یا وزن بسیار بالا مناسب بوده و هیچ محدودیتی برای استفاده از آن وجود ندارد.

راهنمای خرید آرام بند بر اساس نوع
همان طور که گفته شد، تولید کنندگان این محصول را در انواع مختلفی طراحی و عرضه کرده‌اند. هر یک از انواع آرام بند درب از نظر کیفی با یکدیگر تفاوت دارند که می‌بایست در زمان خرید بسته به نوع درب به این مسئله توجه شود. آرام بندها مه در دو مدل مخفی و آشکار تولید می‌شوند، در یک دسته‌بندی ویژه نیز قرار می‌گیرند که بیانگر نوع آرام بند خواهد بود. این دسته بندی که بر اساس زمان انجام شده موجب به وجود آمدن سه مدل از انواع آرام بند شده است که به شرح زیر می‌باشند:
  1. تک زمانهاین نوع از آرام بند درب طی یک حرکت بدون توقف به طور کلی درب را می‌بنند، به همین جهت این نوع از محصول برای درب‌های با وزن سبک بسیار مناسب خواهد بود.

    دو زمانهدو سرعته نام دیگر این مدل از آرام بند است، نصب این مدل برای درب‌های با وزن متوسط مناسب بوده و برای بستن درب یکبار توقف چند ثانیه‌ای خواهد داشت. به عبارت دیگر آرام بند دو زمانه طی دو حرکت درب را می‌بندد.

    سه زمانههمان طور که از نام این مدل از محصول روشن است، با نصب آرام بند سه زمانه درب با دو توقف چند ثانیه‌ای و به آرامی بسته خواهد شد. به این ترتیب خرید مدل سه زمانه برای درب‌های آهنی سنگین بسیار بسیار مناسب خواهد بود.

کیفیت و جنس آرام بند در هر سه حالت فوق می‌تواند یکی باشد و برای خرید محصولات باکیفیت می‌بایست از برندهای معتبر خرید کنید. مطالب فوق به عنوان یک راهنمای خرید آرام بند بسیار عالی به شما کمک خواهد کرد، اما لازم است بدانید برای برخی از درب‌ها که با قفل‌های برقی بسته می‌شوند، می‌بایست پیش از خرید آرام بند مشاوره خرید دریافت کنید.

بهترین آرام بند درب را انتخاب کنید!
برای خرید آرام بند خساست به خرج ندهید؛ چرا که این محصول کاربردی اگر با کیفیت بالا خریداری شود طول عمر بالایی خواهد داشت. به عبارت دیگر آرام بندها به راحتی خراب نشده و نیازی نیست که هر چند ماه یکبار آن را تعویض کنید، بنابراین بهترین آرام بند درب را از نظر جنس و کارکرد انتخاب و خریداری نمائید. برندهای مختلفی در زمینه تولید این محصول مکانیکی فعالیت می‌کنند، اما برای خرید بهتر است از بهترین برند آرام بند تهیه کنید. جالب است بدانید فروشگاه‌ها و تولیدکنندگان این محصول را بسته به وزن درب تقسیم بندی و عرضه می‌کنند تا به راحتی بتوانید برای درب خود آرام بند تهیه کنید.

قیمت آرام بند درب بسته به برند تولید کننده، مدل، جنس و... تعیین می‌شود که البته ممکن است در فروشگاه‌های مطرح کشور با تخفیفات ویژه هم ارائه شود. برخی از معروف‌ترین برندهای آرام بند درب می‌توان به برندهای MHN، Bella، Prance، Tessa، VVP و... اشاره کرد.

پیش از خرید با فروشنده مشورت کنید!
برای خرید آرام بند برای انواع درب لازم است چند موضوع مهم را با فروشنده در میان بگذارید تا بهترین محصول را به شما ارائه کند. برخی از این موضوعات عبارت هستند از:
  • نوع، جنس و وزن درب مورد نظر
    درب پارکینگ ماشین یا نفر رو بودن
    اتوماتیک یا غیراتوماتیک بودن درب
بیان این موضوعات با فروشنده انواع آرام بند درب موجب می‌شود که خرید بهتری را تجربه کنید و محصول مطابق خواسته‌های شما باشد. پس وضعیت درب مورد نظر خود را به درستی برای فروشنده تشریح کنید تا بتواند به خوبی شما را برای خرید راهنمایی کند.
 
بهترین آرام بند درب را از آتی دُر بخرید!
اگر شما به دنبال یک روش بدون دردسر و ساده برای خرید آرام بند هستید، گوشی موبایل خود را بردارید و با کلیک بر روی لینک http://www.atidoor.com/  وارد وبسایت بهترین فروشگاه کشور شوید. آتی دُر نام مجموعه‌ای متشکل از افراد مجرب و ماهر است که در خیابان کریم خان زند تهران واقع شده، اما دارای یک نسخه‌ی اینترنتی است که امکان خرید هم‌وطنان از سراسر ایران را فراهم می‌کند. این وبسایت که دارای نماد اعتماد الکترونیک نیز می‌باشد متعلق به مجموعه‌ای است که در زمینه‌ی فروش انواع درب، درب کرکره‌ای، راهبند، آرام بند و.. فعالیت می‌کند. پس با خیال راحت از مجموعه‌ی تخصصی آتی دُر برای خرید آرام بند درب اقدام کنید؛ چرا که باکیفیت‌ترین محصول را با بهترین قیمت و تضمین اصالت به شما تحویل خواهد داد. آتی دُر جزو آن دسته از مجموعه‌هایی است که با بهترین شیوه خدمات رسانی، رضایت مشتریان خود را تا بی‌نهایت به دست آورد، بنابراین شما هم از مشتریان ثابت این مجموعه خواهید شد....
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *