پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

استعفا مددی از مدیرعاملی استقلال/ مجیدی لبه تیغ!

شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب: 776452
مدیرعامل باشگاه استقلال از سمت خود استعفا کرد.
استعفای مددی از استقلال/ مجیدی لبه تیغ!
به گزارش جهان نيوز، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از دیدار با حمید سجادی از سمت خود استعفا کرد و از این باشگاه جدا شد.این اتفاق در حالی رخ داد که گفته می شود قرار است به زودی تغییرات دیگر مدیریتی در بدنه مدیریتی باشگاه استقلال صورت بگیرد.

مددی بعد از احمد سعادتمند در مهرماه سال گذشته به عنوان سرپرست و سپس مدیرعاملی باشگاه استقلال انتخاب شده بود.

با رفتن مددی از استقلال خبرهای غیر رسمی از احتمال تغییر کادر فنی این تیم نیز منتشر شده است اما با توجه به اینکه هنوز جانشین احمد مددی مشخص نشده، مسئولان باشگاه نمی‌توانند در مورد ادامه همکاری یا قطع همکاری با فرهاد مجیدی تصمیم بگیرند.

با این حال شرایط موجود نشان می‌دهد احتمال تغییر سرمربی استقلال هم وجود دارد و فرهاد مجیدی روی لبه تیغ قرار دارد اما تصمیم نهایی در مورد او را مدیرعامل یا سرپرست بعدی باشگاه استقلال اتخاذ خواهد کرد.

فرهاد مجیدی پس از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا در دیدار با الهلال که به میزبانی امارات برگزار شد هنوز در امارات مانده است و گفته می‌شود قرار بود برای حضور در جلسه هیأت مدیره به ایران برگردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *